شیراز؛

5 کشته و مصدوم در تصادف اطراف شهرستان كازرون

فرمانده پلیس راه شمال استان فارس گفت: وقوع دو فقره تصادف در جاده‌های اطراف شهرستان «کازرون» دوکشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ «کسری سیروسی» بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو «پژو۲۰۶» با یک دستگاه خودرو تریلر «ولوو اف اچ» در جاده «چنارشاهیجان» به سمت «شیراز» واقع در تنگ «ابوالحیات»، راننده خودرو «پژو۲۰۶» فوت و سه نفر سرنشین آن مصدوم و توسط اورژانس جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند. 

وی اظهار کرد: کار‌شناسان پلیس راه سر صحنه حاضر که علت را بی‌مبالاتی از طرف راننده خودرو «پژو۲۰۶» مبنی بر انحراف به چپ اعلام شده است. 
فرمانده پلیس راه شمال استان فارس از واژگونی یک دستگاه خودرو «پراید» به علت عدم توجه کافی به جلو در محور «چنارشاهیجان» به شیراز خبر داد و گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو «پراید» در اطرف شهر «چنارشاهیجان» به سمت «شیراز»، ‌ راننده خودرو جان خود را از دست داد. 

وی با بیان اینکه علت حادثه عدم توجه کافی به جلو از سوی راننده خودرو پراید بوده، به رانندگان توصیه کرد: با احتیاط بیشتر و رعایت فاصله طولی با وسیله نقلیه جلوئی در هنگام رانندگی مانع از بروز چنین حوادثی برای خود و دیگران شوند و از هر گونه عجله و شتاب خودداری کرده و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: کشته ، مصدوم ، تصادف ، کازرون ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.