بجنورد؛

بازید استاندار خراسان شمالی از شهرک صنعتی بیدک بجنورد

استاندار خراسان شمالی با هدف بررسی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی از شهرک صنعتی بیدک بازدید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛استاندار خراسان شمالی در بازدید از پنج واحد شهرک صنعتی بیدک با اشاره به وضعیت نامطلوب تولیدکنندگان در اثر مشکلات اقتصادی کشور گفت: در صورت تغییر نگاه مدیران، سازندگان، پیمانکاران و مصرف کنندگان به سمت حمایت از تولیدات داخلی استان است که  تولیدات صنعتی استان روتق خواهد یافت.

سید علی اکبر پرویزی به تسهیلات ویژه دولت برای تولیدکنندگان اشاره کرد و افزود: با این حال  با توجه به محدود بودن سطح اختیارات بانک ها برای اعطای تسهیلات/ از بانک مرکزی درخواست کردیم  تا  به مدیران بانکها و کارشناسان برای تصویب اعتبارات اختیارات بیشتری دهند.

استاندار خراسان شمالی همچنین از پیشنهاد و پیگیری موضوع  "تخصیص اعتبارات 10 تا 20 میلیارد تومانی" برای واحدهای تولیدی بزرگ استان ها به دولت، سازمان مدیریت، صندوق توسعه و بانک مرکزی خبر داد.

محمد علی یوسفی  مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان هم شهرک بیدک بجنورد  را  از شهرکهای سرمایه پذیر دانست و گفت:  27 درصد از 100 قرارداد منعقد شده در این شهرک به بهره برداری رسیده  و  15 درصد از واحدهای صنعتی این شهرک نیز  راکد  است.

یادآور می شود واحدهای تولید انواع جدید بسته بندی،  سوله و ابنیه فلزی،  الکترود جوشکاری، دستمال کاغذی و بتن سبک در شهرک صنعتی بیدک  برای 300 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.