رشت؛

اهدای هدایا به ایتام گیلانی در آستانه ولادت پیامبر اکرم

در آستانه ولادت نبی اکرم(ص) جمعی از کارمندان شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان هدایای خود را برای یتیم نوازی و حمایت از کودکان بی سرپرست به بهزیستی گیلان اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ برای  خرید و جمع آوری این هدایا  که شامل پوشاک، وسایل بازی و بهداشتی است بیش از 80 میلیون ریال هزینه شده است.

در مراسمی که به مناسبت قدردانی از خیران و نیکوکاران شرکت آب و فاضلاب گیلان برگزارشد ، مدیر کل بهزیستی گیلان با اشاره به اینکه در حال حاضر 240 کودک بی سرپرست و بد سرپرست در 17 مرکز شبانه روزی زیر پوشش بهزیستی نگهداری می شوند گفت: 16 مرکز نگهداری از این کودکان خیریه و تنها یک مرکز دولتی است که حمایت بیش از پیش نیکوکاران می تواند در تامین مطلوبتر خدمات دهی به این افراد موثر باشد.

محمدرضا پارسی افزود: همچنین 540 نفر از کودکان بی سرپرست نیز با حمایت های ماهانه بهزیستی نزد اقوام خود نگهداری می شوند.

وی ضمن تاکید بر ترویج فرهنگ نیکوکاری افزود: کمک به نیازمندان می تواند ضمن رفع معضلات اجتماعی ، حسنه ای  برای آخرت باشد.

همچنین رامین صفاری از کارکنان شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان وبانی این حرکت خداپسندانه در این مراسم گفت: یتیم نوازی و کمک به نیازمندان از خصایص بارز ائمه اطهار بوده و در آستانه ولادت پیامبر اکرم(ص) پیامبر مهر و مهربانی باکمک خیران و نیکوکار این شرکت اقدام به این حرکت معنوی کردیم و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری را نیز سر لوحه کار خود قرار دادیم.

گیلان بیش از 74هزار مددجوی زیر پوشش بهزیستی دارد.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.