قزوين؛

صدوربيش از 4 هزار فقره جریمه در 9 ماه اخیر

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: 4 هزار و 125 فقره جریمه در 9 ماه اخیر صادر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛امیر علوی  اظهار کرد: این شهرستان به عنوان دومین حوزه جمعیتی استان قزوین شناخته می‌شود که گمرک استان، چند شهر و شهر صنعتی در این محدوده وجود دارد و موجب می‌شود عرصه گسترده‌ای برای ایفای و نقش و کنترل در اختیار نیروهای انتظامی باشد.

وی بیان کرد: با اظهار تأسف در سال 93 و 9 ماه اخیر از سال 94 بر اثر تصادفات، 39 نفر در مناطق مختلف شهرستان البرز کشته شدند و به دلایل گوناگون در بازه‌های زمانی یاد شده به ترتیب سه هزار و 750 و چهار و 125 فقره جریمه صورت گرفته است.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان البرز تصریح کرد: تخلفات خطرناک که منجر به حادثه شده است از 74 مورد در سال 93 به 38 نمونه در چند ماه اخیر کاهش یافته و تجاوز وسایل نقلیه به محیط عابر پیاده از 145 به 216 مورد در دوره‌های زمانی مشابه افزایش داشته است.

این مسئول ادامه داد: عدم استفاده از کمربند ایمنی با 502 مورد تخلف منجر به حادثه در سال 93 به 508 مورد در 9 ماه اخیر افزایش داشته است اما عدم استفاده از کلاه ایمنی همراه با حادثه، از 262 به 232 نمونه کاهش یافته که فرهنگ‌سازی صورت گرفته در این زمینه نقش قابل توجهی داشته است.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان البرز مطرح کرد: تخلفات مربوط به تلفن همراه در سال گذشته برابر با 365 مورد بوده است که در 9 ماه اخیر از سال جاری به 414 نمونه افزایش داشته است.

علوی مطرح کرد: تصادفات منجر به فوت در سال گذشته، هفت مورد و از ابتدای سال جاری تاکنون 6 نفر بوده است و علاوه بر این تعداد تصادفات جرحی از 87 به 88 مورد و تعداد مجروحان حوادث رانندگی نیز از 100 به 99 نفر تغییر پیدا کرده اما تصادفات خسارتی از 6 به 15 نمونه افزایش چشم‌گیر داشته است.

وی افزود: معابر و محورهای مواصلاتی درون‌شهری مناطق مختلف شهرستان البرز رتبه‌بندی شدند و شهرهای الوند و محمدیه به ترتیب خطرناک‌ترین مناطق شهری این شهرستان محسوب می‌شوند.

انتهاي پيام/ز
برچسب ها: جریمه ، صادر ، گمرک ، انتظامی ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.