امير پوردستان در واكنش به رزمايش مشترك آمريكا با اسرائيل؛

ارتش رژيم صهيونيستي توان انجام كارهاي بزرگ را ندارد

فرمانده نيروي زميني ارتش گفت: رژيم صهيونيستي علاوه بر مواجه با مشكلات داخلي، ارتشي شكست خورده و فاقد روحيه تهاجم دارد و جنگ هاي 33 روزه با حزب ا... لبنان و 22 روزه در غزه مؤيد اين مطلب است كه ارتش اين رژيم، توان انجام كارهاي بزرگ را ندارد.

اميرسرتيپ احمدرضا پوردستان فرمانده نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران در گفتگو با خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اهداف آمريكا در برگزاري رزمايش مشترك با رژيم صهيونيستي اظهار داشت: شرايط صهيونيست ها براي ساماندهي يك عمليات و باز كردن جبهه جديد به هيچ وجه خوب نيست.

وي افزود: رژيم صهيونيستي علاوه بر مواجه با مشكلات داخلي، ارتشي شكست خورده و فاقد روحيه تهاجم دارد و جنگ هاي 33 روزه با حزب ا... لبنان و 22 روزه در غزه مؤيد اين مطلب است كه ارتش اين رژيم، توان انجام كارهاي بزرگ را ندارد.
اميرسرتيپ پوردستان تصريح كرد: احساس مي كنم حضور سربازان و تجهيزات آمريكايي كنار صهيونيست ها براي دادن روحيه و قوت قلب به سردمداران رژيم صهيونيستي است به ويژه كه در بحث بيداري اسلامي، اين رژيم بسيار منفعل شده و نگراني هاي بسياري براي صهيونيست ها به وجود آمده است.

فرمانده نيروي زميني ارتش تاكيد كرد: ما به عنوان نيرويي نظامي هميشه تهديدات عليه كشور را به روز تصور كرده و براي مقابله با تهديدات خود را آماده مي كنيم.

وي گفت: ملت عزيز ايران اطمينان داشته باشند كه ما لحظه اي از رصد تهديدات و تحركات در منطقه غافل نيستيم و براي مقابله با آنها در زمين، هوا، دريا و زير سطح خود را آماده كرده ايم./ج


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار