منوچهری: بعید است بازی ما با سایپا لغو شود/ حسینی را با نظر تارتار جذب کردیم

سرپرست تیم فوتبال راه آهن از احتمال لغو بازی آخر هفته مقابل سایپا اظهار بی اطلاعی کرد.

حمید منوچهری در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: تا الان صحبتی درباره عدم برگزاری بازی روز پنجشنبه تیم ما با سایپا اعلام نشده و فکر می کنم این بازی در زمان مقرر برگزار شود. چون بازی در ورزشگاه دستگردی انجام خواهد گرفت، بعید است مشکلی از این بابت وجود داشته باشد. من امروز هم سری به این ورزشگاه زدم و شاهد شرایط مساعد آن بودم.
هوای تهران قطعا تمیز نیست ولی در حدی هم نیست که بازی ها لغو شود. از طرفی در صورت رخ دادن این اتفاق، برنامه لیگ به هم می خورد و تیم ها از هدف گذاری خودعقب می افتند.
منوچهری همچنین در خصوص وضعیت نقل وانتقالات تیم راه آهن گفت: امروز عصر با مجید حسینی، بازیکن سابق استقلال، قرارداد امضا کردیم. این بازیکن اگرچه مدت زیادی در کنار تیم ما نبود اما نظر مساعد مهدی تارتار را جلب کرد و به درخواست سرمربی، امروز رسما به راه آهن پیوست.
تا کنون با محمد عباس زاده، حامد زمانی و مجید حسینی قرارداد امضا کرده ایم و اگر مشکلی پیش نیاید، فردا هم علی فاطمی با ما قرارداد امضا خواهد کرد. امضای قرارداد فاطمی منوط به تکمیل کارهای اداری وی در باشگاه پرسپولیس است.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار