زاهدان؛

هفته وحدت سرآغاز پیوند مسلمانان با هم است

سرپرست دانشگاه زابل گفت: هفته وحدت، سر آغاز پیوند برادران مسلمان و تجلی حضور یکپارچه مسلمین در عرصه‌های مختلف همکاری‌های اجتماعی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ موسی بهلولی در جلسه هم اندیشی با حضور فرهیختگان شیعه و سنی به مناسبت هفته وحدت با تاکید بر اهمیت وحدت افزود: همیشه دست خدا با جماعت است و خداوند وحدت را دوست دارد و پاداش‌های دنیوی را به جماعت بیشتر می‌دهد، از نظر علمی هم ثابت شده است که در نمازهای جماعت هم هر چه تعداد نمازگزاران بیشتر باشد اثر آن بر سلامتی انسان بیشتر است.

وی افزود: توصیه خداوند و اعمال نیک هم به سمت وحدت هست، نیکی به پدر و مادر یعنی وحدت چند نفر، صله رحم وحدت اقوام و حتی اعمال عبادی مثل حج، روزه و جهاد هم وحدت را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: شیطان که بزرگترین دشمن انسان است بشر را به تفرقه ترغیب می‌کند و این خلاف فرمان الهی است، دعواها و نزاع‌هایی که در عالم است دسیسه شیطان و عامل ضد وحدت است، حسادت‌ها، خودخواهی‌ها و خود بزرگی‌ها عوامل ضد وحدت‌اند و اگر هر نزاعی را در جهان ریشه‌یابی کنیم، می‌بینیم که به شیطان یا کشورهای شیطان صفت مثل انگلیس و آمریکا برمی‌گردد.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.