بندرعباس؛

حمایت استانداری هرمزگان از مسابقات قرآن مساجد روستایی کشور

استاندار هرمزگان حمایت مجموعه استانداری را از میزبانی نخستین دوره مسابقات قرآن کانون های مساجد روستایی کشور در روستای روتان شهرستان سیریک اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندر عباس،جاسم جادری در دیدار با اعضای دبیرخانه اجرایی مسابقات قرآن مساجد روستایی کشور (مدهامتان روستایی)، گفت: شرایط میزبانی مناسب و در خور شایسته جامعه قرآنی کشور باید در روستای روتان شهرستان سیریک ایجاد شود و استانداری هرمزگان از این برنامه حمایت خواهد کرد.

وی افزود:خدمت به ساحت قرآن و دین نبی مکرم اسلام (ص) و فرهنگ اهل بیت علیهم السلام، برای هر کسی مایه افتخار است و مردم استان هرمزگان در این عرصه در کشور زبانزد هستند.

استاندار هرمزگان گفت :توسعه فرهنگ از طریق گسترش مفاهیم بلند قرآنی و ترویج معارف و علوم قرآنی در جامعه و به ویژه روستاها و نقاط محروم کشور می تواند محرک بزرگی برای توسعه فرهنگی در کنار توسعه اقتصادی در کشور باشد.

نخستین دوره مسابقات قرآن کانون های فرهنگی هنری مساجد روستایی کشور ۲۱ تا ۲۳ بهمن ماه با برنامه های متنوع جنبی در روستای روتان شهرستان سیریک استان هرمزگان برگزار خواهد شد.
شهرستان سیریک در ۱۷۵ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.