اصفهان؛

طرح برق‌رسانی ایستگاه مخابراتی زفره اصفهان به بهره‌برداری رسید

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، منطقه اصفهان گفت: طرح۱۲ کیلومتری برق رسانی به ایستگاه مخابراتی زفره اصفهان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان مجتبی بشارتیان در خصوص این طرح، اظهار کرد: با احداث ۱۱ هزار متر شبکه هوایی ۲۰ کیلوولت، ۸۰۰ متر شبکه زمینی ۲۰ کیلوولت و نصب یک دستگاه ترانسفورماتور ۵۰ کیلووات ایستگاه مخابراتی در حال ساخت زفره به شبکه سراسری برق شهری متصل شد.

وی با اشاره به اهمیت طرح ایستگاه مخابراتی زفره، افزود: با بهره‌برداری از این ایستگاه مخابراتی که بیست هفتمین ایستگاه مخابراتی منطقه اصفهان است، ضمن ارتقاء کیفیت ارتباط مرکز منطقه به مراکز انتقال نفت مارون به اصفهان، ارتباط رادیویی منطقه جنوب شرق نیز از این طریق به تهران متصل خواهد شد.

بشارتیان ادامه داد: در تکمیل طرح برق‌رسانی به ایستگاه زفره واحدها و دستگاه‌های متعددی مشارکت داشتند.

وی بیان کرد: این طرح با اعتبار بالغ بر پنج میلیارد ریال، طی ۹ ماه در کیلومتر ۱۲ جاده زفره اصفهان، با تلاش و پیگیری همکاران این واحد به بهره‌برداری رسید.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، منطقه اصفهان گفت: ایستگاه مخابراتی زفره در ۷۵ کیلومتری شمال شرق اصفهان و در بخش کوهپایه این شهرستان در حال احداث است

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.