قزوين؛

برگزاری نمایشگاه و مسابقات متنوع به مناسبت 9 دی در قزوین

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: مسابقه «روز روشنایی» و نمایشگاه « اندیشه بیدار» و نخستین کارگاه نقد کتاب «یار مهربان» به مناسبت 9 دی ماه در استان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين؛سعید وزیری‌نژاد اظهار کرد: برای زنده نگه‌داشتن حماسه 9 دی و روز بصیرت، مسابقه «روز روشنایی» در خانه فرهنگ شهید نواب صفوی شهر قزوین برگزار می‌شود تا به این صورت به تمام دشمنان ایران و اسلام حمایت خود را از این حماسه نشان دهیم.

وی با اشاره به اهمیت شرکت در این مسابقه ادامه داد: شهروندان می‌توانند برای شرکت در این مسابقه و دریافت برگه سؤالات مسابقه تا تاریخ 11 دی‌ماه سال جاری به خانه فرهنگ شهید نواب صفوی شهر قزوین مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در خصوص موضوع سؤال‌های مسابقه روز روشنایی بیان کرد: سؤال‌های مطرح شده در این مسابقه درباره سخنان مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و در مورد حادثه نهم دی ماه سال 1388 بوده و به 9 نفر برگزیده در این زمینه جوایزی اهدا می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: در نمایشگاه «اندیشه بیدار» روزنامه دیواری‌هایی با موضوعات سخنان مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و تصویرهایی از شهیدان نهم دی ماه به وسیله جوانان و نوجوانان طراحی و تهیه شده که در اواخر این نمایشگاه به روزنامه دیواری‌های برتر جوایز نفیسی اهدا می‌شود.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.