سنندج؛

راه اندازی بازارچه هفتگی مشاغل خانگی در قروه

مشاور امور بانوان فرماندار قروه گفت: بازارچه هفتگی مشاغل خانگی و صنایع دستی در راستای ارتقای توانمندی و قابلیت های بانوان درشهرستان قروه راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،زهرا مفاخری گفت: کارهای اولیه برای راه اندازی بازارچه هفتگی محصولات خانگی زنان انجام شده و در 22 بهمن افتتاح می شود.

وی افزود: بازارچه مشاغل خانگی و صنایع دستی در راستای ارتقای توانمندی و قابلیت های بانوان، افزایش روحیه خودباوری و اتکا به نفس بانوان و استقلال زنان سرپرست خانوار و درآمد پایدار برای آنها ایجاد می شود.

مفاخری بیان کرد: به مناسبت هفته وحدت نمایشگاه توانمندی صنایع خانگی بانوان در شهرستان قروه به مدت یک هفته برگزار است و در این نمایشگاه کار بافتنی، سرمه دوزی، سجاده، شیرینی، عروسک سازی، گل های شیشه ای، تابلو فرش، کیف چرم، معرق کاری و غذاهای سنتی وجود دارد.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را شناسایی زنان توانمند، معرفی آنان به جامعه و توجه مسئولین به این قشر از لحاظ اعطای وام مشاغل خانگی و کمک به آن ها در زمینه توسعه کار دانست.

مشاور امور بانوان فرماندار قروه ایجاد نشاط برای بانوان جامعه را عامل شادابی و پویایی جامعه خواند و بر لزوم فراهم کردن شرایط برای نشاط و شادی و سلامت روحی بانوان تاکید کرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.