قزوين؛

معابر و میادین اصلی شهر الوند به دوربین مجهز می‌شود

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی شهرستان البرز گفت: معابر و میادین اصلی شهر الوند به دوربین مجهز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين؛مجید مجدآرا گفت: انتظار می‌رود مطابق برنامه‌ریزی صورت گرفته، نصب دوربین‌ها در آینده‌ای نزدیک انجام شود تا خدمات مورد نیاز مردم در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

مجدآرا افزود: مدیران بانک‌ها نیز با هدف ارتقای ایمنی محیط خود باید توجه کنند تا دوربین‌های استفاده شده در محیط بانک باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا علاوه بر اقدامات پیشگیرانه در صورت بروز خطر و وقوع جرم، امکان شناسایی وجود داشته باشد و علاوه بر آن موجب ارتقای خدمات اجتماعی در محیط پیرامونی بانک شود.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی شهرستان البرز یادآور شد: بهره‌مندی از سیستم‌های اطفای حریق مانند کپسول‌های آتش نشانی مناسب و متعدد می‌تواند ضمن ارتقای ایمنی از بروز آسیب‌های جسمی نیز در زمان حوادث احتمالی جلوگیری کند.

وی عنوان کرد: مدیران بانک‌ها باید به این موضوع توجه کنند که در زمان تعطیلی شعبه‌ها، ضمن اطمینان از بسته بودن تمامی درب‌ها، چراغ‌های اظطراری روشن باشد تا در زمان گشت‌زنی‌های شبانه نیروی انتظامی محیط داخلی بانک قابل روئیت و بررسی باشد.

مجدآرا با بیان اینکه دستگاه خودپرداز بانک لازم است به سطح زمین دارای استحکام متصل باشد، اظهار داشت: توجه به این امر می‌تواند مانع از بروز مشکلات امنیت شود و اقدام به سرقت را برای مجرمان با مشکل مواجه می‌کند.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی شهرستان البرز با اشاره به تلاش نیروی انتظامی برای افزایش خدمات امنیتی و اجتماعی در سطح جامعه، تصریح کرد: همکاری مردم در این امور می‌تواند از نظر کمی و کیفی در توسعه خدمات ارائه شده از سوی نیروی انتظامی، مفید و مؤثر باشد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهاي پيام/ت

برچسب ها: معابر ، میادین ، بانک ، دوربین ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.