دانشگاه آزاد در صدرجدول ليگ ووشوی بانوان

تيم ووشوی دانشگاه آزاد امروز سه شنبه 8 دی از تیم جوانه البرز پیشی گرفت به صدرجدول رده بندی ليگ برتر ووشوی بانوان صعود کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دوم و سوم نخستین دوره لیگ برتر ووشوی دختران جوان و هفتمین دوره لیگ برتر بانوان به ترتیب با صدر نشینی تیم های جوانه البرز و دانشگاه آزاد و ، امروز سه شنبه 8 آذر در محل آکادمی ووشو واقع در مجموعه ورزشی آزادی به پایان رسید. در رده سني بزرگسالان تيم مدعي دانشگاه آزاد مطابق انتظار برابر جوانه البرز و هيات اصفهان به برتري قاطع دست يافت تا با 9 امتياز صدرجدول رده بندي را از آن خود کند و جوانه را به رتبه دوم بفرستد.همچنین در رده سني جوانان تيم جوانه البرز به يکه تازي خود ادامه داد و با کسب 2 برد مقتدرانه ديگر جمع امتيازات خود را به عدد 12 رساند و صدرنشين باقي ماند تا مدعي اصلي قهرماني در اين رده سني باشد.

در دیدارهای هفته سوم هفتمین دوره لیگ برتر بزرگسالان که صبح امروز برگزار شد ، تیم جوانه البرز 1 بر 9 مغلوب دانشگاه آزاد شد و تیم های ووشوی هيات گيلان و هيات اصفهان با نتیجه 4 - 4 مساوی شدند.همچنین در دیدارهای هفته چهارم تیم ووشوی هيات گيلان 5 بر 3 تیم هيات قم را شکست داد و تیم  هيات ووشوی اصفهان 3 بر 7 نتیجه را به تیم ووشوی دانشگاه آزاد واگذار کرد.
در بخش بزرگسالان تيم دانشگاه آزاد عنوان فني ترين و تیم جوانه البرزبرترین تیم از نظر اخلاق را به خود اختصاص دادند و  فرشته محمودي از هيات قم بعنوان بهترين سرپرست، زهرا کياني، تالوکار تيم هيات اصفهان بهترين بازيکن و الهام صادقي از دانشگاه آزاد بهترين مربي معرفی شدند.

در دیدارهای هفته سوم نخستین دوره لیگ برتر جوانان  تیم ووشوی جوانه البرز 6 برصفر هيات ووشوی همدان و تیم هيات ووشوی كرمانشاه 7 برصفرتیم  هيات ووشوی شهرستان مرند را مغلوب کرد.همچنین در دیدارهای هفته چهارم تیم هيات ووشوی كرمانشاه 5 بر3 هيات ووشوی همدان را شکست داد و تیم  هيات ووشوی شهرستان مرند صفر بر 7 نتیجه را به تیم جوانه البرز واگذار کرد.

طبق نتایج بدست آ مده در این چهار هفته تیم دانشگاه آزاد با 9 امتياز، جوانه البرز با 6 امتياز و تیم هيات ووشوی اصفهان با 4 امتيازبه ترتیب اول تا سوم جدول رده بندي هفتمین دوره لیگ برتر ووشوی بانوان قرار دارند.

همچنین تیم ووشوی جوانه البرز با 12 امتياز از هفته اول تاکنون همچنان در صدرجدول رده بندی  لیگ برتر جوانان قرار دارد و تیم هيات های ووشوی کرمانشاه و همدان به ترتیب با 9 و 3 امتيازدر مکان های دوم و سوم قرار دارند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان 
اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار