لرستان؛

نویسنده لرستانی برگزیده دومین دوره جایزه داستان تهران

مراسم پایانی دومین دوره جایزه داستان تهران در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران با حضور نویسندگان و هنرمندان، مدیران فرهنگی و شهری و علاقه‌مندان داستان‌نویسی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ جایزه نخست بخش اصلی این جایزه به مبلغ ٧ میلیون تومان برای داستان «یاخچی‌آباد» به "مهدی حمیدی‌پارسا" تعلق گرفت، جایزه دوم به مبلغ ٥ تومان به سینا دادخواه نویسنده داستان «بی‌نام» اهدا شد و عالیه عطایی برای داستان «٣٠ ‌‌کیلومتر» جایزه سوم این بخش را به مبلغ ٣ میلیون تومان از آن خود کرد.

در بخش اصلی این رقابت همچنین ٥ اثر شایسته تقدیر شدند و جایزه یک میلیون تومانی این بخش را دریافت کردند. «سبابه» نوشته "لاله زارع"، «تومور بدخیم عاشقی» نوشته "افسانه احمدی"، «میشه شما رو ببوسم» نوشته مکرمه شوشتری، «سوپر هیرو» نوشته "امین شیرپور" نویسنده خرم‌آبادی و «نشستن کنار اتوبان» نوشته "آیین نوروزی" برندگان این بخش بودند.

داستان «سوپر هیرو» نوشته امین شیرپور از خرم‌آباد در بخش اصلی دومین دوره جایزه داستان تهران از میان آثار ١٣٦٢ نویسنده در جمع ٥ اثر شایسته‌ی تقدیر شناخته شد. چندی قبل داستان «خاموشی» از این نویسنده در پنجمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج در جمع ٦٠ داستان برتر نیز قرار گرفته بود.

همچنین "پری شاهیوندی" از خرم‌آباد نیز با داستان «پله‌ها را با حس پا پایین بیا» در جمع ٧٥ نویسنده‌ی برتر این دوره از جایزه داستان تهران قرار داشت.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.