شیراز؛

پليس فسا خواب از چشمان خرده فروشان مواد مخدر گرفت

در اجراي طرح پاكسازي نقاط جرم خيز شهرستان "فسا" استان فارس، با دستگيري تعداد 12 نفر خرده فروشان موادمخدر، خواب از چشمان آنها گرفته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازشیراز؛ فرمانده انتظامي شهرستان "فسا" گفت: برخورد جدي و قاطع با خرده فروشان مواد مخدر در شهرستان "فسا" با هدف پاكسازي محله اي و نقاط آلوده و جرم خيز شهري و روستايي در راستاي افزايش احساس امنيت در بين شهروندان به طور مستمر ادامه دارد. 

سرهنگ "علي شيبانيان" افزود: ماموران در اجراي طرح اتقاء امنيت اجتماعي و برخورد با خرده فروشان موادمخدر با هماهنگي مقام قضايي موفق شدند مقدار 297 گرم انواع مواد مخدر و يك دستگاه ترازوي توزين موادمخدر را كشف و تعداد 12 نفر خرده فروش موادمخدر را دستگير كنند.

وي تصريح كرد: پليس در اجراي افزايش احساس امنيت در بين شهروندان تمام امكانات خود را بكار خواهد گرفت و برخورد جدي با مخلان نظم و امنيت و هنجار شكنان و تهيه و توزيع كنندگان موادمخدر خواهد داشت و اين موضوع همواره در دستور كار پليس شهرستان "فسا" خواهد بود و از مردم خواست كه در صورت مشاهد موارد مشكوك به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف




برچسب ها: پلیس ، خواب ، موادمخدر ، گرفت ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.