کرمانشاه؛

حماسه 9 دی فتنه 88 را با تمام توان خنثی کرد

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: حماسه 9 دی فتنه 88 را با تمام توان خنثی کرد و توانست کار فتنه‌گران را برای ایجاد فتنه‌ای دیگر سخت کند و فتنه‌های دیگر دشمنان را به تعویق بیاندازد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت:  حماسه 9 دی فتنه 88 را با تمام توان خنثی کرد و توانست کار فتنه‌گران را برای ایجاد فتنه‌ای دیگر سخت کند و فتنه‌های دیگر دشمنان را به تعویق بیاندازد.

آیت الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در حسینیه ثارالله سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: 9 دی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران یک نقطه عطف است که هرگز نباید به فراموشی سپرده شود، زیرا این روز روز پیروزی حق بر باطل و ناامید شدن دشمنان است.

وی گفت: 9 دی روز یادآوری فتنه کوری است که می‌توانست بسیاری را در خود غرق کند و فجایع زیادی را به بار آورده و تاریخ را دگرگون کند که با بصیرت ملت در این روز همه خواب‌هایی که دشمنان برای نظام دیده بودند آشفته شد و نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شد.

حسینی‌شاهرودی اتفاقات رخ داده در جریان فتنه 88 را سازماندهی شده و برنامه‌ریزی‌ شده دانست و گفت: تلاش شده بود تا در بستر اتحاد منافقین داخلی و خارجی و ساده اندیشان و فریب خوردگان کار خطرناکی آغاز شود تا نه تنها نظام بلکه مملکت دیگر روی آرامش را به خود نبیند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان  افزود: ایجاد تفرقه و تشتت و از بین بردن سرمایه‌ها و فلج کردن و ناتوان کردن و از دست دادن توان مقابله با استکبار و دشمنان از مهمترین اهداف فتنه 88 بود.

وی فتنه 88 را حیله‌ای بزرگ دانست که به جان هم افتادن مردم ایران را به دنبال داشت و اگر هوشیاری رهبری و مردم نبود شاید امروز ایران اسلامی سرنوشتی مشابه کشورهای همسایه داشت  و افزود: در جریان فتنه 88 اگر با مدیریت‌ مقام معظم رهبری و با بصیرت شناسی ملت آگاه ایران اسلامی توطئه‌ها خنثی نمی‌شد، شاید امروز ایران اسلامی به آنچه سوریه و عراق و افغانستان به آن دچارند مبتلا می‌شد، لذا بصیرت این است که انسان‌ها نگاه عمیقی داشته باشند و جریان‌ها را ساده و ظاهری نبینند و عقبه و اهداف فتنه‌ها و توطئه‌ها را بشناسند.

نماینده ولی فقیه در کردستان  ایران اسلامی را امن‌ترین کشور جهان خواند و این امنیت را در سایه تدابیر مقام معظم رهبری و بصیرت مردم دانست و گفت: در جریان فتنه 88 یک رتبه به رتبه بصرت ایرانیان افزوده شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
برچسب ها: کرمانشاه ، حماسه ، 9دی ، فتنه ، توان ، خنثی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.