تارتار: قصد داریم با کسب جایگاه خوب به تعطیلات برویم

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در نشست خبری پیش از بازی با سایپا گفت: با تیم با‌تجربه بازی داریم، تیم سایپا از بازیکنان با‌کیفیت بهره می‌برد و روی نیمکت مربیان خوبی دارد که در راس آن‌ها استاد جلالی است.

تارتار: قصد داریم با کسب جایگاه خوب به تعطیلات برویم
به گزارش خبرنگار گروه ورزش حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تاتار در ادامه عنوان کرد:  بازی فردا بسیار سخت است در کمترین فرصت باید بهترین بهره را از این بازی ببریم نقاط ضعف زیادی داشتیم که روی آن کار کردیم و به دنبال کسب سه امتیاز هستیم همچنین قصد داریم با جایگاه خوب به تعطیلات برویم.

وی در مورد بازیکنانی که قصد جدایی از راه‌آهن را دارند بیان کرد:‌تمام تمرکزم روی بازی فرداست و از روز جمعه بر روی نقل و انتقالات تیم فکر می‌کنم و بازیکنان خوبی را جذب می‌کنیم. سرمربی راه‌آهن در مورد وضعیت امین منوچهری گفت: این بازیکن قصد دارد از راه‌آهن جدا شود و شرایط بهتری را داشته باشد اما من مخالف جدایی وی هستم. در برخی از پست‌ها تیم باید تقویت شود و ما از روز جمعه یار‌گیری را آغاز می‌کنیم تا راه‌آهن متفاوتی را شاهد باشید.

به طور طبیعی در همه پست‌ها باید تیم را تقویت کنیم چرا‌که دچار مشکل هستیم که باید رفع شود. تاتار در مورد احتمال جدایی میلاد و مهرداد محمدی از راه‌آهن گفت:‌این دو بازیکن جزو بهترین‌های راه‌آهن هستند پیشنهاد‌های مختلفی دارند اما مخالف جدایی آن‌ها هستم چرا که نیاز شدید به آن‌ها دارم و تصمیم نهایی را در این خصوص مالک باشگاه می‌گیرد.

وی در پایان در مورد انتقال راه‌آهن به استان دیگر خاطر‌نشان کرد:‌در جریان این انتقال نیستم ، مشکلات مالی وجود دارد اما راه‌آهن نسبت به دیگر تیم‌ها عقب نیست.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/

برچسب ها: راه‌آهن ، تعطیلات ، پست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار