چمران: اتکا به ظرفیت‌های داخلی کلید حل مشکلات کشور است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: تاریخ ثابت کرده دشمنان این انقلاب خیرخواه ما نبوده‌اند و به واقع راه حل تمامی مشکلات را باید در داخل کشور و با اتکا به ظرفیت‌های درونی جستجو کرد.

چمران: اتکا به ظرفیت‌های داخلی کلید حل مشکلات کشور استبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در همایش نهم دی‌ماه که در سالن هلال احمر شهرستان شهریار برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نهم دی ماه، یوم‌الله حماسه‌سازی بود که دلدادگی امت شهیدپرور را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به تصویر کشید.

وی افزود: دشمنان مستکبر این کشور از ادوار گذشته همواره از هیچ اقدامی برای به انحراف کشیدن و تخریب این کشور دریغ نکرده‌اند. با سیری در تاریخ معاصر ایران‌زمین به راحتی درمی‌یابیم که زدودن ایمان و اعتقاد از مردم همواره در صدر برنامه‌ها و اهداف دشمنان این مرز و بوم قرار داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران، عنوان کرد: دشمنان این مرز و بوم دریافته‌اند که قدرتمندترین سلاح و نافذترین نیرو در برابر اقدامات شوم آنها همین اعتقاد و پایبندی مردم به ارزش‌های اسلامی است.

چمران گفت: بر سر کار آمدن رضاخان پهلوی نتیجه اقدامات شوم دشمنان ایران بود و پس از آن نیز با پاشیدن بذر اختلاف سعی کردند به وحدت این کشور خدشه وارد کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران، افزود: دشمنان و مستکبران جهان با دمیدن بر حکومت‌های ملی‌گرا تلاش کردند ایدئولوژی و اعتقادات ایرانیان را تحت شعاع قرار دهند.

چمران گفت: بعد از پیروزی انقلاب نیز آن‌ها از تلاش خود دست برنداشتند و با راه‌اندازی قائله‌های گوناگون جنگ و فتنه همواره کوشیدند تا مسیر انقلاب را منحرف کنند، اما با مدیریت بی‌نظیر و هوشمندانه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور همیشه در صحنه امت ولایت‌مدار توطئه‌های آن‌ها خنثی و به شکست منتهی شد.

وی افزود: دشمنان نظام در حال حاضر پروژه نفوذ را برای شکست ایران طراحی کرده‌اند که باید همچون ادوار گذشته با بصیرت و تکیه بر اعتقادات و آرمان‌های اصیل انقلاب تحرکات ننگین آن‌‌ها را خنثی کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: کلید حل مشکلات کشور را باید در داخل ایران جستجو کرد و در واقع با تکیه بر ظرفیت‌های درونی می‌توان همچون گذشته قله‌های پیشرفت و سربلندی را فتح کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار