مشهد؛

کشف و ضبط سه باند ترانزیت و قاچاق مواد مخدر در سبزوار

فرمانده انتظامی سبزوار از متلاشی شدن سه باند ترانزیت و قاچاق مواد مخدر در سبزوار خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرمانده انتظامی سبزوار در نشست خبری صبح امروز از متلاشی شدن سه باند ترانزیت و قاچاق مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: این میزان مواد مخدر از استان‌های مرکزی کشور از مسیر سبزوار در حال ترانزیت بود که در یک عملیات هماهنگ کشف و ضبط شد.

سرهنگ سید محمد هاشم زاده هاشمی با بیان اینکه تحقیقات ویژه‌ای برای دستگیری قاچاقچیان و حاملان این مواد مخدر صورت گرفت، افزود: در همین راستا تیم‌های ایست و بازرسی و گشت‌های نامحسوس به کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان طی مدت چند روز پرداختند.

وی اضافه کرد: پس از انجام اقدامات کنترلی یک دستگاه تریلی با میزان مواد مخدر 39 کیلوگرم شناسایی و توسط افسران مبارزه با مواد مخدر متوقف و متهمان آن دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی سبزوار به اجرای دو عملیات جداگانه اشاره کرد و افزود: در دو عملیات جداگانه نیز یک دستگاه وانت بار و پیکان و یک دستگاه پژو 405 حامل مواد مخدر در محورهای ورودی شهرستان شناسایی و میزان 30 کیلوگرم مواد مخدر از آنها کشف شد.

هاشم زاده هاشمی همچنین از دستگیری و تحویل 8 تن در این سه عملیات به مراجع قضایی خبر داد.

وی با اشاره به اجرای طرح مبارزه به سارقان خیابانی در سبزوار یادآور شد: این طرح در راستای مبارزه با سرقت موتور سیکلت در شهرستان اجرا شد که در آن تعداد پنج سارق حرفه‌ای در عملیات‌های جداگانه دستگیر و به مجموع 8 سرقت موتور سیکلت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی سبزوار افزود: پرونده این متهمان نیز پس از طی مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.

هاشمی با اشاره به اقدامات اداره اماکن فرماندهی انتظامی سبزوار گفت: یکی از طرح‌های اجرا شده در این فرماندهی اجرا طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و سازماندهی صنوف بدون پروانه کسب هستند.

وی با بیان اینکه در ماه گذشته تعداد 1140 واحد صنفی به طور محسوس و نامحسوس مورد بازرسی قرار گرفته‌اند افزود: از این تعداد 87 واحد صنفی بودن پروانه کسب پلمپ و به 180 واحد نیز تذکر و تعهد داده شده است.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.