تراکتورسازی و گسترش پی 3 امتیازدربی فوتبال تبریز روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام این شهر برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز میزبان گسترش فولاد است.

تراکتورسازی تبریز در سه بازی اخیر خود با امیر قلعه‌نویی 7 امتیاز کسب کرده و از رده دهم جدول تا مکان هفتم صعود کرده است.

اما تراکتورسازی در بازی با گسترش فولاد 3 بازیکن اصلی خود به نام‌های سروش رفیعی، سینا عشوری و سعید آقایی را به دلیل سه اخطاره بودن به همراه ندارد و این کار قلعه‌نویی را در این بازی مشکل می‌کند.

گسترش فولاد تبریز نیز امسال از تیم‌های خوب لیگ برتر به شمار رفته و نتایج خوبی را کسب کرده است. این تیم در دو بازی اخیر خانگی خود با بدشانسی اسیر تجربه حریفانش شده و تنها یک امتیاز گرفته است.

گسترش فولاد تبریز در پایان هفته شانزدهم با 21 امتیاز در مکان دهم قرار دارد. آبی‌های تبریز در نیم فصل دو بازیکن از دست داده و چهار بازیکن جذب کرده‌اند.

بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز با گسترش فولاد ساعت 14 و 30 دقیقه روز جمعه 11 دی در ورزشگاه یادگار امام برگزار می‌شود.

بازی رفت دو تیم با نتیجه 3 بر یک به سود تیم تراکتورسازی تبریز خاتمه یافته بود.

تیم تراکتورسازی تبریز با لشکری از بازیکنان غایب به مصاف تیم گسترش فولاد تبریز می‌رود.

در این بازی سه بازیکن تراکتورسازی به نام‌های سینا عشوری، سعید آقایی و سروش رفیعی سه اخطاره هستند و قادر به همراهی تیم تراکتورسازی در برابر گسترش فولاد نیستند.

سامان نریمان جهان و مهرداد بایرامی نیز از تراکتورسازی جدا شده و بختیار رحمانی، ایان رمزی و حمزه یونس هم در آستانه جدایی از تیم تراکتورسازی بوده و علی حمودی نیز تقریبا وضعیت مشابه این بازیکنان را دارد و به احتمال زیاد دیدار با گسترش فولاد آخرین بازی وی باشد.

بدین ترتیب تراکتورسازی در بازی برابر همشهری خود بازیکنان غایب زیادی داشته و کار سختی را پیش رو دارد.

اما آبی‌پوشان برای بازی با تراکتورسازی بازیکن محروم و مصدومی نداشته و با تمام نیروهای خود به استقبال دربی می‌روند.

با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز از یک بازی تیمش محروم شد.

 تیم تراکتورسازی تبریز در اولین روز زمستانی سال 94 در جام حذفی با نتیجه دو بر یک مغلوب تیم استقلال تهران شده و از راهیابی به دیدار فینال این رقابت‌ها بازماند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشور در مورد حوادث این بازی رای خود را به این شرح صادر کرد: رقابت دو تیم تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران روز یکم دی ماه در ورزشگاه تبریز برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز تخلفاتی مبنی بر فحاشی به بازیکنان تیم مقابل، داور بازی و پرتاب گلوله‌های برفی به داخل زمین صورت گرفت. تیم تراکتورسازی تبریز طبق ماده 79 به پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

براساس این گزارش، به دلیل تخلف شجاع خلیل‌زاده، بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز مبنی بر رفتار غیرورزشی، به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود جریمه شد و باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

در حکم کمیته انضباطی اشاره‌ای به رای قطعی نشده و به نظر می‌رسد تراکتورسازی و شجاع خلیل‌زاده می‌توانند به حکم اعتراض کنند. در این صورت خلیل‌زاده می‌تواند در بازی تراکتورسازی با گسترش فولاد در ترکیب تیمش قرار گیرد.

اگر این حکم قطعی و شجاع خلیل‌زاده شانس بازی نداشته باشد، چهارمین بازیکن محروم تراکتورسازی در دربی تبریز است.

بلیت فروشی بازی تیم های تراکتورسازی تبریز با گسترش فولاد از ساعت 12 روز بازی در ورزشگاه یادگار امام(ره) آغاز و بلافاصله درب های ورزشگاه برای حضور تماشاگران گشوده خواهد شد.

دارندگان کارت هواداری باشگاه تراکتورسازی که بلیت‌های خود را به ‌صورت آنلاین از طریق بخش فروشی اینترنتی وب‌ سایت رسمی این  باشگاه خریداری می‌کنند، می‌توانند از تخفیف 20 درصدی در بلیت‌های خود برخوردار شوند.

گیت شماره 15 استادیوم یادگار امام (ره) برای دارندگان کارت‌های هواداری تیم تراکتورسازی تبریز اختصاص یافته است.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.