بازیگر فیلم سینمایی «رسوایی» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

همکاری با ده‌نمکی تجربه جذابی را به دنبال دارد

حضور در «رسوایی» و همکاری با ده‌نمکی تجربه متفاوتی است که این فیلم سینمایی را دیدنی‌تر می‌کند.

المیرا عبدی، بازیگر فیلم سینمایی «رسوایی 2» در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ایفای نقش خود در این فیلم سینمایی گفت: حضور در فیلم سینمایی «رسوایی 2» و همکاری با مسعود ده‌نمکی تجربه‌ای متفاوت است که باعث شده، این فیلم سینمایی را پرمخاطب‌تر و جذاب‌تر کند.

وی در ادامه بیان کرد: من نقش منشی آقای شهریاری (آقای صدیق شریف) را به عهده دارم که در طول داستان اتفاقاتی رخ می‌دهد که این فیلم سینمایی «رسوایی» را برای مخاطب خود دیدنی‌تر می‌کند.

عبدی در خصوص رسیدن فیلم سینمایی «رسوایی 2» به سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: پروژه فیلم سینمایی «رسوایی 2» از جمله فیلم‌هایی است که در بین دیگر آثار راه یافته خود را به سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر رسانده است.

المیرا عبدی در پایان از لذت‌بخش‌تر بودن صحنه نمایش برای بازیگر توضیح داد: صحنه و تئاتر یک زندگی رئال است که باید در لحظه زندگی کنیم؛ ولی سینما و یا تلویزیون به دلیل قاب‌ها و ضبط‌هایی که می‌شود کمی خام‌تر است. با این حال به عقیده من به لحاظ بازیگری قاب تصویر سینما و یا تلویزیون برای یک بازیگر، می‌تواند پله پرتابی باشد که او را موفق‌تر کند.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی «رسوایی 2» در ادامه «رسوایی» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی مضامین عرفانی-اجتماعی را با ایفای نقش بازیگرانی چون اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا، شیلا خداداد، سحر قریشی، مهران رجبی، فخرالدین صدیق‌شریف، اسماعیل خلج و ... به سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر راه یافته است.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.