دست رد اذربایجان غربی و زنجان به اردوی انتخابی تیم ملی!

تقی پور: برگزار نکردن اردو، ظلم در حق جوانان فوتسالیست است

مسئول استعدادیابی تیم ملی فوتسال در منطقه شمال غرب، از عدم پذیرش تشکیل اردو در ارومیه. زنجان انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان از حدود یک سال قبل سید محمد ناظم الشریعه و تیم استعدادیابی جوانان فوتسال با برگزاری اردوهای کوتاه مدت در استانهای مختلف مامور به یافتن تمامی ظرفیت رده سنی کشور هستند. اما در حالی که اسماعیل تقی پور مربی با سابقه فوتسال تبریز که مسئول استعدادیابی شمال غرب کشور می باشد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران  از اتفاق عجیبی در این استانها خبر داد.

تقی پور در این رابطه گفت: پس از این که به عنوان استعدادیاب چهار استان جنوب غربی کشور شامل آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان منصوب شدم بر خلاف مناطق دیگر کشور به حای برگزاری اردوی دو روزه در یک استان، تصمیم به برگزاری اردوهای کوتاه مدت در مراکز استانها گرفتیم و دو اردوی دو روزه در تبریز و اردبیل برپا کردیم که خروجی خوبی هم داشت و بازیکنان حوان مستعدی در این اردوها معرفی شدند که در دوره های اتی باردیگر مورد ارزیابی قرار می گیرند.

اما در کمال تعجب و در حالی که انتظار میرفت استانها راغب به برگزاری اردو و معرفی ظرفیت خود باشند، هیات های استان های آذربایجان غربی و زنجان از برگزاری اردو انصراف داده و اعلام کردند بازیکنی ندارند و این اتفاق در حالی رخ داد که به عنوان مثال در استان اذربایجان غربی شهر خوی بسیار فوتسال خیز بوده و همواره تیمهای رده امید این شهر در سطوح کشوری موفق هستند. اما مسئولان استانی مانع از برگزاری اردو و دیده شدن این جوانان شدند. امیدوارم بستری فراهم شود تا قبل از اغاز دوره بعدی اردو این استانها هم همکاری کنند تا در حق کسی اجحاف نشود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار