می‌خواهم همانند یک پادشاه زندگی کنم

ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها می‌گوید پس از بازنشستگی همانند یک پادشاه زندگی خواهد کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، کریستیانو رونالدو که امسال در کنار لیونل مسی و نیمار شانس کسب توپ طلا را دارد، در گفت‌و‌گویی متفاوت با روزنامه اسپانیایی «ال‌موندو» گفت: از کمک کردن به دیگران حالا چه کم چه زیاد، حس خوبی پیدا می‌کنم. وقتی به دیگران کمک می‌کنم، خداوند دو برابرش را به من می‌دهد. پس از اینکه پدر شدم، دیدم به زندگی تغییر کرد.

مهاجم 30 ساله رئال مادرید با اشاره به شخصیتی که دارد، اظهار داشت: برخی از من متنفرند و می‌گویند که من انسانی خودخواه و متکبر هستم. به هر حال در کنار موفقیت‌هایم چنین چیزهایی هم است. من متولد شده‌ام تا بهترین باشم. هر شب هم با وجدان راحت به رختخواب می‌روم و عالی می‌خوابم.

ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها در مورد فشاری که روی اوست، عنوان کرد: من به خوبی این فشار را مدیریت می‌کنم، چون زندگی سختی داشته‌ام. به این خاطر به این جایگاه رسیده‌ام، چون همیشه دور از خانواده‌ام بودم و دوران سختی را تجربه کرده‌ام. در سن 11 سالگی لباس‌هایم را خودم اتو می‌زدم و اراده آهنین من از همان موقع شکل گرفت.


رونالدو در پایان، آینده‌اش بدون فوتبال را اینگونه توصیف کرد: «می‌خواهم پس از بازنشستگی از فوتبال همانند یک پادشاه زندگی کنم. وقتی به دوران حرفه‌ای‌ام پایان بدهم به لذت بردن از زندگی‌ام خواهم پرداخت».

منبع:تسنیم
برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان 
اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.