شنبه، نشست حیاتی ویسی و استقلال

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان روز شنبه برنامه آماده‌سازی این تیم در نیم فصل و نام بازیکنان مورد نظر خود را به مدیران باشگاه اعلام می کند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال استقلال خوزستان که لیگ پانزدهم را با شکست مقابل سپاهان در اصفهان آغاز کرده بود، با قبول شکست مقابل پرسپولیس در استادیوم آزادی، راهی تعطیلات نیم فصل شد.
 
عبداله ویسی پس از دیدار مقابل  پرسپولیس به بازیکنان تیمش هفت روز  استراحت داد و از آنها خواست از جمعه هفته آینده 18 دیماه در تمرینات حضور پیدا کنند.
 
 حال قرار است سرمربی استقلال خوزستان شنبه برنامه آماده‌سازی این تیم را برای نیم فصل دوم را در اختیار مدیران باشگاه قرار دهد و برای 2'اردو در تعطیلات برنامه ریزی کنند.
 
همچنین تیم استقلال خوزستان در فصل نقل و انتقالات زمستانی اقدام به جذب دو یا سه بازیکن جدید از جمله یک هافبک خارجی خواهد کرد.
 
طبق اعلام منبع آگاه خبر رسیده این تیم با امید سینک هافبک میانی سیاه جامگان و تاباتا بازیکن برزیلی - ژاپنی شاغل در لیگ قطر به توافقات اولیه رسیده است و قرارداد آن ها تا پایان هفته آینده ثبت می گردد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار