کلاه کج: با هم تیمی هایم خداحافظی کردم

کاپیتان تیم فوتبال استقلال اهواز اعلام کرد در پایان دیدار این تیم مقابل سیاه جامگان از هم تیمی هایش خداحافظی کرده است.

به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال استقلال اهواز در دیدار با تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد دو بر یک شکست خورد تا همچنان با شش امتیاز در پایان هفته هفدهم لیگ پانزدهم ،قعر نشین باقی بماند.

عادل کلاه کج کاپیتان استقلال اهواز درباره این بازی به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت :
این دیدار کیفیت بالایی نداشت.بازیکنان دو تیم در تمام دقایق بازی فقط زیر توپ می زدند.سیاه جامگان هم در کل ، دو موقعیت داشت که توانست هر دوی آن را تبدیل به گل کند.

کلاه کج در باره بازگشت به پست تخصصی اش ادامه داد: زمانی که در تیم سپاهان بازی بودم گاهی در دفاع وسط بازی می کردم . هفته پیش هم کادر فنی از من خواست که دفاع وسط باشم و این کار را کردم.اما در این بازی دوباره به پستم که هافبک است برگشتم.

وی افزود: مشخص بود که نمی شد نتیجه ای بهتر از این را به دست آورد. چند بازیکن ما روز بازی به تیم اضافه شدند و این نشان از شرایط واقعی تیم ما دارد. هر کس که در کنار تیم ما باشد حرف های مرا می فهمد.

وی در خصوص آینده اش در تیم استقلال اهواز اظهار کرد : درخواست رضایت نامه کردم و از فردا هم پیگیرش خواهم بود.درست است که تیم ما نیاز به بازیکن دارد اما شرایط من بسیار سخت است. به حدی دغدغه فکری دارم که دیروز کیفم را در هواپیما جاگذاشتم . در پایان بازی از هم تیمی هایم خداحافظی کردم و این آخرین بازیم برای استقلال بود.

کلاه کج در پایان اضافه کرد : با این شرایط امید چندانی به این تیم ندارم اما برای استقلال اهواز وهوادارانش آرزوی موفقیت می کنم. این تیم باید شرایطی بهتر از این داشته باشد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار