لزوم تدوین برنامه یکساله کانون‌های فرهنگی دانشگاه علامه

معاون فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: برای رهایی از آفت روزمرگی کانون های فرهنگی دانشگاه باید برنامه یکساله‌ای تنظیم و براساس آن فعالیت خود را پیش ببرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن ملکی در جلسه شورای کانون‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: برنامه ریزی جدی ترین واژه در اداره معاونت فرهنگی و اجتماعی است و روزمرگی بزرگترین آفت حوزه فرهنگی بشمار می رود.

وی از مهیا کردن شرایط و بسترها برای ادامه و توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های کانون های فرهنگی خبر داد و افزود: فرهنگ امری فراجناحی است و نباید با دید جناح های سیاسی به آن نگاه کرد.

معاون فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی بیان داشت: برنامه داریم زمینه تخصیص بودجه به کانون های فرهنگی، اکران تخصصی فیلم ها توسط کانون فیلم و عکس، توجه بیشتر به کانون تئاتر، اجرای موسیقی سنتی اصیل ایرانی در برنامه ها را با جدیت پیگیری کنیم.

در ادامه این نشست موضوعات موازی کاری های بخش های مختلف معاونت فرهنگی، عدم اختصاص فضای مناسب در دانشکده ها به کانون ها، تبلیغات ضعیف برنامه های کانون های فرهنگی در سطح دانشگاه، ضرورت اختصاص بودجه به برنامه های ملی و جشنواره ای کانون ها، ایجاد امنیت برای برگزاری برنامه ها، در اختیار نداشتن سالن تمرین برای کانون های تئاتر و گویندگی، در اختیار نداشتن امکانات سخت افزاری، مشکلات گروه موسیقی در دانشگاه، ضرورت تشکیل بانک مجریان و نویسندگان توسط کانون ها، در اختیار نداشتن سامانه پیامکی و برد اختصاصی در دانشکده ها، ضرورت هویت بخشی به دبیران و اعضای شورای مرکزی کانون ها، اختصاص بودجه به جشنواره ملی تئاتر دانشگاهی مهم‌ترین درخواست‌ها و انتقادات مطرح شده از سوی نمایندگان کانون های فرهنگی حاضر در این جلسه بود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار