سنندج؛

سیزدهمین دوره کشوری مسابقات علمی هنرستان‌ها به میزبانی کردستان برگزار خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت: سیزدهمین دوره کشوری مسابقات علمی هنرستان‌ها اردیبهشت ماه ۹۵ به میزبانی کردستان در سنندج برگزارمی‌شود.

به گزارش خبر نگارگروه استانهای  باشگاه خبر نگاران جوان از  سنندج،رشید قربانی گفت: این مسابقات در سه مرحله هنرستانی، استانی و کشوری برگزار و مرحله کشوری آن اردیبهشت ماه ۹۵ به میزبانی کردستان در سنندج برگزارمی‌شود.

وی افزود: توسعه و تعالی رشته‌های مختلف شاخه فنی و حرفه ای، توانمند سازی و مشارکت هنرجویان در سطوح مختلف علمی و عملی  و ترویج و ایجاد نگرش حرفه ای در سطح ملی از جمله اهداف برگزاری این مسابقات است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه مرحله هنرستانی مسابقات در دو بخش علمی و عملی در تمامی رشته‌ها در سه زمینه صنعت، خدمات و کشاورزی  برگزار می‌شود، اظهار داشت: رشته‌های الکترونیک،الکتروتکنیک، ساخت و تولید، نقشه کشی ساختمان، تاسیسات، ساختمان، نقشه برداری، صنایع فلزی، مکانیک خودرو، صنایع چوب و کاغذ، ناوبری، مکانیک موتورهای دریایی، الکترونیک و مخابرات دریایی، صنایع نساجی، صنایع شیمیایی، معدن، متالوژی، سرامیک و چاپ از جمله رشته های زمینه صنعت است.

قربانی افزود  ماشین‌های کشاورزی، امور زراعی و باغی و صنایع غذایی از جمله رشته های زمینه کشاورزی است که هنر جویان می توانند در این مسابقات شرکت کنند.

وی بیان کرد : در زمینه خدمات نیز رشته های حسابداری بازرگانی، کامپیوتر، کودکیاری، مدیریت خانواده، تربیت بدنی، طراحی و دوخت، نقشه کشی، معماری، گرافیک، نقاشی، صنایع دستی، پویانمایی (انیمشین) از جمله رشته های مورد نظر است.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.