یاسوج ؛

محور سی‌سخت – پادنا به دلیل کولاک مسدود است

معاون راهداری راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: محور فرعی سی‌سخت – پادنا به دلیل کولاک و بهمن تا اطلاع ثانوی مسدود است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ علی‌شیر محمدی  با اشاره بارش سنگین برف برخی گردنه‌های برفگیر بویراحمد و دنا اظهار کرد: تردد در مسیرهای برفگیر این استان بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست.

 معاون راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در ارتباط با  وضعیت محورهای ارتباطی استان طی بارش‌های اخیر عنوان کرد: با توجه به آخرین تصاویر دوربین نظارت مرکز، در حال حاضر تردد در تمام محورهای اصلی به صورت عادی روان  و در جریان است، و تنها در مسیر برگشت یاسوج – شیراز کیلومتر 15 به دلیل ریزش کوه مسدود و تردد به صورت دو طرفه با رعایت تمام جوانب در جریان است.

وی تصریح کرد: محور فرعی سی‌سخت – پادنا به دلیل کولاک و بهمن تا اطلاع ثانوی مسدود است.

این مسئول افزود: در محورهای یاسوج – شیراز، یاسوج – بابامیدان، یاسوج –باغچه سادات، یاسوج- مارگون، سی سخت – توتنده، مارگون- یاسوج به دلیل بارش برف تردد فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

محمدی با تاکید بر همکاری رانندگان در استفاده از زنجیر چرخ، چراغ مه شکن و همراه داشتن تجهیزات زمستانی افزود: حد فاصل کلیومتر 24 محور یاسوج – بابامیدان تا تونل چال سیاه کیلومتر 34 به دلیل مه گرفتگی دید مناسبی ندارد و از رانندگان و مسافران درخواست می شود  تا با رعایت فاصله طولی در این محور سفر خود را با سلامت  به اتمام برسانند.

این مسئول اولویت راهداری را بازگشایی راه‌های اصلی ذکر کرد و گفت: اکیپ‌های راهداری در حال انجام خدمات راهداری در مسیرهای برفگیر بودند.

وی بیان کرد: 45 گردنه و یک هزار و 500 کیلومتر جاده برف‌گیر در راه‌های اصلی استان وجود دارد.

محمدی افزود: بیش از 750کیلومتر راه اصلی، فرعی و بزرگراه در این استان وجود دارد که بیش از 218 نیروی راهداری در قالب 51 اکیپ و 23 پایگاه ثابت و سایر به صورت شبانه روز مشغول انجام عملیات راهداری و بازگشایی مسیرها هستند.

انتهای پیام /س
برچسب ها: محور ، سی سخت ، کولاک ، مسدود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.