غلامی: 800 میلیون از استقلال طلب دارم/ حسین هدایتی را نمی‌بخشم

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال اهواز از طلب هشتصد میلیونی خود از این باشگاه خبر داد.

غلامی: 800 میلیون از استقلال طلب دارم/ حسین هدایتی را نمی‌بخشممحمد غلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره جدایی از استقلال اهواز و پیوستن به خونه به خونه بابل بیان کرد: امروز برای فسخ  قرارداد یک طرفه با استقلال اهواز به همراه  مدیربرنامه‌هایم به فدراسیون فوتبال آمدم تا از این تیم اهوازی جدا شده و مراحل انتقال خود به خونه به خونه بابل را نهایی کنم.

وی افزود: البته قبل از این که با بابلی‌ها به توافق برسم علی‌رضا مرزبان سرمربی پیکان برای پیوستن به این تیم به من پیشنهاد داد اما تعلق باشگاه پیکان مانع از انتقالم به جمع خودروسازان شد.

غلامی درباره مبلغ طلبش از باشگاه استقلال اهواز گفت: هشتصدمیلیون از این باشگاه طلب دارم که مسئولان در قبال این مبلغ سند یک واحد مسکونی در میدان فاطمی تهران را داده و گفته‌اند این طلب را پرداخت می‌کنند.

وی ادامه داد: برای حضور در خونه به خونه نیز 150 میلیون نیز به من دستمزد می‌دهند و قرار است یک واحد مسکونی در کوی فراز شهرک غرب را در اختیار من قرار دهند.

وی افزود: با محسن فروزان برای پیوستن به خونه به خونه صحبت کرده‌ام. ضمن این که میرهانی هاشمی، ایمان صادقی، اکبر صادقی و محمدرضا خرسندنیا نیز در روزهای آینده به ما ملحق می‌شوند.

غلامی درباره طلب از باشگاه استیل آذین تهران اظهار داشت: از حسین هدایتی از زمان حضور در استیل آذین طلب دارم و وی را نمی‌بخشم چرا که من در آن زمان از کلن آلمان پیشنهاد داشته و در آستانه پیوستن به این تیم بودم اما با توافق هدایتی و امیر عابدینی مجبور به حضور در داماش گیلان شدم.

وی ادامه داد: پس از آن که از داماش به سپاهان رفتم به دلیل بدقولی هدایتی مالیات قرارداد با استیل آذین را برای جلوگیری از ممنوع‌الخروجی از جیب پرداخت کردم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار