حسینی: برکناری باشگاه بعثت از لیگ کتبی نبود

رئیس سازمان لیگ تیر‌اندازی گفت: باشگاه تیر‌اندازی بعثت به صورت شفاهی خواهان بر‌کناری از لیگ برتر تیر‌اندازی شده است نه کتبی.

حسینی: برکناری باشگاه بعثت از لیگ کتبی نبودسید جعفر حسینی درگفتگو با خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره انصراف باشگاه بعثت از ادامه حضور در مسابقات لیگ برتر تیر‌اندازی گفت: مسئولان باشگاه بعثت این موضوع را به صورت شفاهی به سازمان لیگ اعلام کردند اما نامه‌ای به صورت کتبی به ما ابلاغ نشده است. وی افزود: باشگاه بعثت در حیطه اختیارات هیأت تیر‌اندازی استان تهران است و هیچ ارتباطی با فدراسیون ندارد و این اواخر به دلیل اختلافاتی که بین این باشگاه و هیأت تهران بوجود آمده برنانه‌های این تیم را مختل کرده است. 

حسینی افزود: مسئولان باشگاه خواهان انصراف از لیگ برتر تیر‌اندازی شدند در حالی‌که چند هفته به پایان رقابت‌های لیگ مانده است. هرچند این کار از نظر حرفه‌ای درست نیست اما از اختیارات فدراسیون خارج است. 

وی افزود: از مسئولان باشگاه بعثت خواستیم در این‌باره عجولانه تصمیم نگیرند و جلسه‌ای با دبیر فدراسیون در این رابطه برای ادامه حضور در لیگ برتر داشته باشند.

وی در پایان گفت: دلیل باشگاه بعثت از انصراف در لیگ برتر نداشتن سالن برای تیر‌اندازان است در حالی‌که این باشگاه یک تیم لیگ برتر و یک تیم در دسته یک دارد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: حیسنی ، بعثت ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار