کفاشیان:

خاکپور از لحاظ فنی مورد تایید ما است/ کی‌روش بهمن ماه به ایران باز‌می‌گردد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت:‌ هرچند محمد خاکپور اعتقاد به بی‌صداقتی من دارد اما ما وی را از لحاظ فنی قبول داشته و حتی در صورت نا‌کامی، به همکاری با وی ادامه می‌دهیم.

خاکپور از لحاظ فنی مورد تایید ما است/ کی‌روش بهمن ماه به ایران باز‌می‌گردد
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان علی کفاشیان پس از جلسه با مسئولان شرکت آل اشپورت اظهار داشت:‌ امروز قرار‌داد سه ساله خود با این شرکت را به ثبت رسانده و بستن قرارداد با شرکت جوما منتفی شد.

وی درباره این‌که محمد خاکپور اعلام کرده به دلیل بی‌صداقتی کفاشیان در مراسم بدرقه تیم ملی امید شرکت نکردم گفت: تمام مربیان و کادر فنی تیم ملی امید به جز محمد خاکپور قرارداد خود را امضا کردند و دلیل این که سرمربی تیم ملی امید اعتقاد به بی صداقتی من دارد باید از خود بپرسید.

وی افزود: حتی در صورت نا‌کامی در راهیابی به المپیک خاکپور را از لحاظ فنی قبول دارم و وی مورد تایید فدراسیون است اما سرمربی تیم ملی باید در کلاس‌های مربی‌گری AFC شرکت کند چرا که مدرک وی مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا نیست.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که با بستن قرارداد با آل اشپورت ماجرای اختلاف اسدی و کی‌روش به جریان نمی‌افتد گفت: این موضوع مربوط به گذشته است و ما به فکر آینده هستیم هیچ مشکلی پیش نمی‌آید و در رابطه با این قرارداد مثبت فکر کنید.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره زمان بازگشت سرمربی تیم ملی بزرگسالان به ایران گفت:‌ وی قرار است بهمن ماه به ایران باز‌گردد 

کفاشیان درباره دیدار دوستانه با مقدونیه بیان کرد: به مسئولان فدراسیون این کشور اعلام کرده‌ایم شرایط خود برای دیدار دوستانه را به فدراسیون ایران اطلاع دهند و در صورت موافقت طرفین با مقدونیه در اتریش دیدار خواهیم داشت.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار