داستان‌های خنده دار یا وحشتناک درباره عنکبوت در سال 2015 + تصاویر

شاید عنکبوت به خودی خود انقدر مشهور نباشد، اما داستان‌های مرتبط با این موجود 8 پا از شهرت زیادی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان،شاید عنکبوت به خودی خود انقدر مشهور نباشد، اما داستان‌های مرتبط با این موجود 8 پا از شهرت زیادی برخوردار است.

از رفتن این موجود در کیسه موز گرفته تا ورود آن به کشتی‌ها و از جابجایی آن در مناطق مختلف از مسائلی هستند که ما در فیلم‌ها و داستان‌های زیادی دیده یا خوانده‌ایم .

همۀ ما کم و بیش تجربه برخورد با این حشره را داشته‌ایم.

داستان‌های خنده دار یا وحشتناک درباره عنکبوت در سال 2015

1. عکسی که می‌بینید تصویر مادریست که با دیدن عنکبوت در داخل موز‌هایی که خریده بود، از حال رفت. نیکل می‌گوید یکی از فرزندانش از آن موزها خورده بود.

داستان‌های خنده دار یا وحشتناک درباره عنکبوت در سال 2015

2. تق تق، در را باز کنید،. عنکبوت هانتسمن وارد می‌شود. این تصویر یک عنکبوت هانتسمن (شکارچی انسان) بسیار بزرگ است که به این شکل گرفتار شده. برخی می‌گویند این عنکبوت خطرناک نیست در حالی که برخی دیگر گفتند این عنکبوت عظیم‌الجثه نیش هم می‌زند.

3. در ماه نوامبر پلیس سیدنی سریعا خود را به خانه‌ای رساند که در آن خوشنتی در حال وقوع بود. هنگامی که پلیس به صحنه رسید، فریادهایی با این مضمون شنید: «می‌کشمت، بمیر دیگه بمیر!». خانمی هم در داخل خانه به شدت جیغ می‌کشید و صدای کشیده شدن اسباب و اساسیه هم می‌آمد. اما در نهایت کاشف به عمل آمد که آقای خانه قصد داشته عنکبونی را بکشد.

4. دوست دارید در مورد عنکبوت‌ها بیشتر بدانید؟ ما با آقای «وینک» یک محقق در مورد عنکبوت‌ها صحبت کرده‌ایم. او پاسخ قانع کننده‌ای به این سوال مهم داد: مادرم همیشه می‌گوید، عنکبوت‌ها بیشتر از ما می‌ترسیدند تا ما از آن‌ها. آیا این حرف درست است؟

ایشان گفتند: بله این موضوع کاملا درست است. چرا که ما هزار برابر بزرگتر از آن‌ها هستیم حتی از بزرگترن آن‌ها. پس جایی برای ترس وجود ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۹ ۱۶ دی ۱۳۹۴
داستانش کجاست؟؟
قسمت خنده دارش را بگذارید کافیه بقیه را نمیخوام
آخرین اخبار