ساری ؛

رفع مشکلات صنعت مازندران با حمایت همه دستگاه ها

رفع مشکلات صنعت مازندران با حمایت همه دستگاه های اجرایی امکان پذیر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛رییس کل دادگستری مازندران در بازدید از کارخانجات شهر آمل گفت:بعضی با عنوان سرمایه گذار تسهیلاتی را دریافت و در جای خود هزینه نکردند و به همین دلیل حمایت از این افراد ظلم به سرمایه گذاری است که تمام سرمایه و اعتبار خود را برای رونق تولید به کار گرفتند.

حجت الاسلام تقوی فرد افزود:سرمایه گذاری که وجودش را در راه احداث و تقویت تولید می داند و می خواهد اشتغال ایجاد کند مورد حمایت قانون و دستگاه های قضایی از سرمایه گذاری قرار می گیرد.

وی تصریح کرد:افزایش فرهنگ اعتماد و صداقت در میان دستگاههای دولتی، سرمایه گذاران و صنعتگران یک ضرورت می باشد.

رییس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه در دستگاه های قضایی رسالتی مبنی بر تامین امنیت قضایی سرمایه گذاری برای خود قائل هستیم،افزود:کمک به بخش تولید وصنعت مازندران و تلاش برای برداشتن موانع را در دستور کار داریم.

حجت الاسلام تقوی فرد با تاکید بر اینکه در نظر داریم برای افرادی که در این حوزه برای توسعه و آبادانی کشور و استان تلاش می کنند مساعدت لازم را داشته باشیم تا این مشکلات برطرف شود و در شرایط عادی فعالیت کنند افزود:این نشست ها با واحد های خصوصی برای آشنایی با مشکلات بخش خصوصی و بررسی و اقدام انجام می شود.

ریس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران هم در این بازدید با بیان اینکه حمایت و روان سازی امور واحدهای تولیدی مازندران موجب افزایش اشتغال و ظرفیت تولید می شود،گفت:در شرایط فعلی و بحرانی اقتصاد میتوان با تقویت واحدهای صنعتی برای کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار قدم برداشت.

محمدپور با تاکید بر اینکه منفعت تمام سرمایه گذاری ها، طرح ها و طرح های صنعتی و تولیدی که در مازندران اجرا می شود به خود مردم بر میگردد افزود:باید مسئولان اعم از مسئولان دستگاههای اجرایی، بانک ها و فعالان اقتصادی در راستایی گام بردارند که توسعه و پیشرفت این مازندران در اولویت کاری قرار گیرد.

وی در جمع مدیران واحدهای صنعتی خصوصی آمل تصریح کرد:واحد های تولیدی که در مازندران دچار مشکل شده اند با درایت،حمایت و روان سازی می توانند با بالا بردن ظرفیت تولید باعث توسعه اقتصادی شوند.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران خطاب به مدیران و بخش خصوصی گفت:یکی از اهداف دولت تدبیر و امید جلب اعتماد بخش خصوصی برای ایجاد سرمایه گذاری است بنابراین اگر بخواهیم بیکاری را کاهش دهیم و اشتغال پایدار ایجاد کنیم باید از ظرفیت و توانمندی بخش خصوصی به منظور اشتغال پایدار استفاده کنیم.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: مشکلات ، صنعت ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.