زاهدان؛

انهدام دو باند بزرگ مواد مخدر در سیستان وبلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام دو باند بزرگ مواد مخدر در شهرستان‌های سراوان و خاش خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان؛ سردار حسین رحیمی اعلام کرد: کشف قریب به یک و نیم تن تریاک، سه دستگاه بی سیم دستی و یک قبضه سلاح کلاش و دستگیری 6 قاچاقچی مسلح و توقیف 4 دستگاه خودرو سبک نتیجه این عملیات بزرگ بوده است.

وی افزود: ماموران در منطقه "کوهک" سراوان با شناسایی خودرو پژو 405 متعلق به اعضای باند مواد مخدر در یک عملیات هدفمند با توقیف این خودرو، دو نفر از اعضای این باند بزرگ را دستگیر کردند.

رحیمی تصریح کرد: ماموران در ادامه این عملیات، محل دپو مواد مخدر منتقل شده توسط این باند را در منطقه "کوهک"شناسایی کرده و طی یک عملیات هماهنگ و منسجم، پس از کنترل منطقه، از محل مورد نظر بازرسی کرده و ضمن دستگیری سه نفر دیگر از اعضای این باند، یک تن و 141 کیلوگرم تریاک را به همراه سه دستگاه بی‌سیم دستی کشف و یک خودرو تویوتا متعلق به این باند را توقیف کردند.

وی از اجرای یک عملیات موفق پلیسی در مبارزه با مواد مخدر نیز خبر داد و گفت: در این عملیات ماموران انتظامی شهرستان خاش با اشراف اطلاعاتی دو خودرو تویوتا و پژو 405 متعلق به قاچاقچیان مسلح را در منطقه "برهان آباد" شناسایی کرده که پس از درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ، ضمن توقیف این خودروها، 325 کیلو تریاک را به همراه یک قبضه سلاح کلاشینکف کشف و در این رابطه یک قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.