لرستان؛

تجمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیون شهرستان دلفان به اعدام شیخ نمر

تجمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیون و قشرهای مختلف مردم در اعتراض به اعدام شیخ نمر از روحا نیون مبارز عربستان در مسجد بقیه الله الاعظم نورآباد دلفان برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،ازلرستان؛ در این تجمع که فرماندار دلفان و جمعی از مسئولان محلی شهرستان دلفان نیز حضور داشتند شرکت کنندگان با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل ،مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل سعود جنابات ال سعود در اعدام شیخ نمر و یاران او را محکوم کردند.

مدیر حوزه بقیه الله الاعظم نور آباد در این تجمع با تسلیت شهادت آیت الله شیخ نمر و تعدادی از شیعیان مظلوم عربستان گفت: خون پاک این شهیدان موجب بیداری مسلمانان خواهد شد و نمی توان با مرگ مبارزه با ظلم و فساد آل سعود را سرکوب کرد.

حجت الاسلام سید محمد اسماعیل موسوی افزود : شهید مجاهد شیخ نمر با بیان حقایق وابستگی آل سعود به دولت آمریکا و رژیم سهیونیستی درصدد بیداری اسلامی بود و دولت عربستان با این حرکت سعی در ایجاد خفگان در آن کشور و سرکوب حرکت های مردمی به ویژه شیعیان آن کشور را دارند.

وی، استقامت در عرصه های سیاسی و اقتصادی را موجب پیروزی مسلمانان دانست و گفت : با استقامت مسلمانان ، دشمنان اسلام با کشتار شیعیان مظلوم نمی توانند به اهداف خود برسند.

نوحه خوانی و قرائت بیانیه طلاب حوزه علمیه نورآباد از برنامه های حاشیه ای این مراسم بود.


انتهای پیام/پ


برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

برچسب ها: تجمع ، اعتراض ، طلاب ، اعدام ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.