کرمانشاه؛

پیام شهادت شیخ نمر زنده بودن موج بیداری اسلامی است

مشاور عالی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های کشور گفت: شیخ نمر اولین شهید راه بیداری اسلامی نیست و قطعاآخرین شهید راه بیداری اسلامی و مبارزه با ظلم و استکبار هم نخواهد بود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از کرمانشاه ؛ حجت الاسلام علیرضا مستشاری در تجمع اعتراض آمیز روحانیون و حوزویان استان کرمانشاه به اعدام آیت الله شیخ نمرباقر النمر که امروز (13 دی ماه) در مدرسه علمیه امام خمینی(ره)کرمانشاهبرگزار شد، پیام شهادت شیخ نمر را زنده بودن موج بیداری اسلامی دانست و گفت: اگر بیداری اسلامی زنده نبود امروز شاهد قتل این مجاهد برجسته جهان اسلام نبودیم.

مستشاری با بیان اینکه هیچ جهادی بهتر و بالاتر از شهادت در راه دین نیست، گفت: امثال شیخ نمرها با شهادت نمی‌میرند، بلکه زنده می‌شوند و در زنده نگهداشتن نام اسلام نقش آفرینی می‌کنند.

ویبا بیان اینکه شهادت شیخ نمر درس‌های زیادی را برای مسلماناندارد، گفت: یکی از مهمترین این درس‌ها این است که یک عالم حتی در اوج خفقان نیز باید به وظایف خود در قبال اسلام عمل کند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه هیچ چیز بدتر از سکوت و محافظه کاری و بی اطلاعی و بی‌انگیزه بودن در برابر مشکلات جهان اسلام نیست، گفت: حوزه‌های علمیه باید در برابر ظلم و بیداری اسلامی نه تنها احساس مسئولیت بلکه ایفای نقش کنند، چراکه امور مسلمانان و امت اسلامی به دست حوزه‌های علمیه تدبیر می‌شود.


انتهای پیام/پ



برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

برچسب ها: کرمانشاه ، پیام ، شهادت ، موج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.