قزوین ؛

دستگیری کلاهبردار 15 میلیارد ریالی در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت :به دنبال مراجعه فردی به پلیس آگاهی و اعلام شکایت از یک کلاهبردار که خود را فرد بانفوذ معرفی و با استفاده از روابط عمومی قوی کلاهبرداری می‌کند موضوع در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛سردار مهدی محمودی ادامه داد: در تحقیقات فنی صورت گرفته از سوی مأموران پلیس آگاهی مشخص شد فردی به نام «ح ـ غ» 52 ساله با معرفی خود به عنوان مؤسس کارخانه سیمان سبز برای حمایت از کودکان بی‌سرپرست و خیابانی با سوءاستفاده از افراد خیر و سالمند، اقدام به کلاهبرداری می‌کند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه در این خصوص متهم شناسایی و دستگیر شد، بیان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد متهم دارای پرونده مفتوح با موضوعات جعل و کلاهبرداری است.

محمودی اضافه کرد: متهم در این پرونده با وعده تأسیس کارخانه سیمان سبز از یک خیر وجه نقد و خیر دیگر نیز زمینی از دو هزار و 700 متر مربع و در مجموع مبلغ 15 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

این مسئول به شهروندان و افراد خیر توصیه کرد تا اموال خیرخواهانه خود را از طریق مراجع رسمی و قانونی اهدا و از اعتماد به افراد نامعتبر و ناشناس خودداری کنند.

انتهای پیام/س
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.