فیلی، تسلیمی و عمرانی به دوربین «غیرعلنی» رسیدند

تصویربرداری مینی سریال «غیر علنی» به خانه عنایت رسید.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا جودی تهیه کننده «غیر علنی» با اعلام خبر اتمام تصویربرداری  این مینی سریال در لوکیشن دفتر نشریه «ندای شهر» گفت: تصویر برداری در لوکیشن خانه امیر رضا با بازی محمد فیلی و شهین تسلیمی نیز انجام شده و هم اکنون مشغول ضبط پلان های داخلی منزل عنایت با بازی متین ستوده و محمد عمرانی هستیم.

جودی در ادامه افزود: قرار است پس از اتمام تصویربرداری در لوکیشن خانه عنایت، پلان های خیابانی را ضبط کنیم و بعد از آن به فیلم برداری ستاد انتخاباتی می رسیم.

داستان «غیر علنی» مربوط به رقابت انتخاباتی سه جوان است که یکی از آن ها عشق به یک دختر را در دل دارد و پیروزی خود در انتخابات را به منزله اثبات خود به خانواده دختر می داند اما در این مسیر دچار چالش هایی می شود.

بازیگران «غیر علنی» شامل برزو ارجمند، بهاره رهنما، متین ستوده، علی دهکردی، علیرضا جلالی تبار، شهرام عبدلی، محمد عمرانی، محمد فیلی، مهران رجبی، شهین تسلیمی و سیروس عبدلی (تصویربردار)، بابک اخوان(صدابردار)، سید علی هاشمی (دستیار کارگردان و برنامه ریز)، المیرا شرافتیان و حسین امیری(دستیاران کارگردان)، بهرام جلالی(مدیر تولید)، مهدی جودی(تدوین گر)، حسین مجد(طراح صحنه و لباس)، احسان روناسی(طراح گریم) ، سهیلا کاشفی(منشی صحنه) و محمد شریفی(عکاس) از عوامل پشت دوربین این مینی سریال هستند.

مینی سریال «غیر علنی» در 10 قسمت 45 دقیقه ای به قلم مهدی حمزه و حسین تراب نژاد با کارگردانی مهرداد خوشبخت توسط رضا جودی در مرکز گسترش فیلم نامه نویسی رسانه ملی تهیه و تولید می شود.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار