جام شهدای هسته ای:

بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور کیک بوکسینگ IKN

دوره مقدماتی این مسابقات با حضور شانزده استان برگزار گردیدکه نفرات راه یافته به نیمه نهایی و فینال این مسایقات در مورخ 18/10/94 با یکدیگر روبرو خواهند شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، دوره مقدماتی این مسابقات با حضور شانزده استان برگزار گردیدکه نفرات راه یافته به نیمه نهایی و فینال این مسایقات در مورخ 18/10/94 با یکدیگز روبرو خواهند شد تا فایترهای رده سنی بزرگسالان بر سه کمربند و تایتل WKN که برای اولین بار در ایران برگزارمی شود مبارزه کنند.
نفرات حاضر در این دور از مسابقات عبارت اند از : وزن 60- کیلوگرم: صالح مراد نژاد، هادی شکاری، داود جان محمدی و علی نوبهاری. وزن 70- کیلوگرم: کرامت اکبری، سید علی اصغر حسینی، امیر حسین فتحی و علی محمدی. وزن 80- کیلوگرم: محمود ستاری، مهدی سلطانی، حامد نصرتی و سجاد قربانی. وزن 90- کیلوگرم: بهروز قربانی، علی فلاحی، امیر کسائی و ناصر عزت پور. وزن 90+کیلوگرم: محمد امیدی، فرامرز عبدی، محمدرضا پور شیر محمد و رضا مرادی.
یکی از نیازهای جامعه ورزش امروز حضور شرکت های خصوصی بعنوان حامیان مالی رقابت ها است در این دوره نیز هومن زنگنه  همچون گذشته که از ورزش هایی از این قبیل که نیازمند حمایت هستند بدون هیچ چشم داشته مالی و تبلیغاتی حمایت مالی و معنوی می کردند این بار نیز حامی قهرمانان و سبک کیک بوکسینگ IKN ایران بودند که جا دارد از حمایت این مجموعه تقدیر و تشکر شود.
همچنین فینال این مسابقات در روز جمعه 18 دی ماه از ساعت 18 الی 21 مجموعه ورزشی پیام برگزار خواهد شد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار