پلیس اورگان آمریکا: تسخیر کنندگان ساختمان فدرال قصد سرنگونی دولت را دارند

پلیس آمریکا اعلام کرد افرادی که یک ساختمان فدرال در ایالت اورگان را به تصرف خود درآورده اند، به دنبال سرنگونی نظام این کشور هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، شبه نظامیان از روز شنبه یک ساختمان فدرال در ایالت اورگان را به تصرف در آورده اند گفته اند در صورت ضرورت سال ها به تسخیر این محل ادامه خواهند داد پلیس ایالتی گفته است گروه مذکور خیال سرنگونی دولت و ایجاد یک انقلاب سراسری در آمریکا را دارند.

 یک گروه شبه نظامی روز شنبه که خود را حامی مزرعه داران ایالت اورگان آمریکا نامیده اند به سرکردگی پسر یکی از کشاورزان در اعتراض به حکم دادگاه در مورد دو مزرعه دار با یورش به ساختمان «اداره محافظت از دنیای وحش» در شهر برنز این ایالت آن را به تصرف خود در آوردند.

مقامات دولت فدرال در این ایالت گفته اند هنوز ضرورتی به درگیری مسلحانه با این گروه وجود ندارد و آن ها در حال تلاش برای خاتمه دادن به این تصرف از طریق گفت وگو هستند اما در عین حال از ساکنین شهر برنز خواسته اند به اطراف این ساختمان نزدیک نشوند.

در همین حال سرپرست اداره پلیس اورگان روز یکشنبه با انتشار بیانیه ای گروه مذکور را متهم کرد که به بهانه حمایت از مزرعه داران این ایالت در حقیقت خیال براندازی دولت فدرال در این ایالت و گسترش یک نهضت انقلابی در سراسر آمریکا را دارند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار