مشهد؛

ضرورت نوسازی ناوگان اتوبوسرانی مشهد /افتتاح پایانه شهید گمنام دردهه فجر

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با اعلام افتتاح پایانه شهید گمنام در دهه فجر امسال بر ضرورت نوسازی ناوگان اتوبوسرانی مشهد با سالی 250 دستگاه اتوبوس نو تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد در آیین افتتاح پایانه و پارکینگ شهید هاشمی‌نژاد گفت: سالانه 250 اتوبوس باید در شهر مشهد نوسازی شود.

هوشنگ غلام‌زاده افزود: امروز 14 پایانه در سطح شهر در حال مأموریت هستند که 9 پایانه از آن به‌ صورت خطی در خیابان‌ها قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه برای حل مشکلات ترافیکی شهر مشهد پایانه‌های خطی باید تبدیل به پایانه‌هایی همچون شهید هاشمی‌نژاد شوند، ابراز امیدواری کرد: تا دهه فجر شاهد بهره‌برداری از پایانه شهید گمنام نیز باشیم.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد با تاکید بر اینکه پارکینگ شهید هاشمی‌نژاد دارای ظرفیت 300 جای پارک خودرو است، گفت: با این افتتاح ظرفیت پارک خودرو در میدان شهدا به هزار فضای پارک برای خودرو می‌رسد و با افتتاح کامل پروژه شاهد 6 هزار فضای خودرو هستیم.

غلام‌زاده تصریح کرد: امروز 3 هزار و 474 فضا برای پارک خودرو در شهر مشهد در حال احداث است.

وی در ارتباط با پارک حاشیه‌ای خودروها نیز گفت: 118 معبر شهر مشهد با مصوبه شورای اسلامی شهر در حال تبدیل به پارک حاشیه‌ای است که ما در این طرح به دنبال عدالت بوده‌ایم و بالغ‌ بر 73 درصد از پارک‌های حاشیه‌ای کمتر از نیم ساعت بوده که البته این نیم ساعت نیز رایگان است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد افزود: باید سالانه 250 اتوبوس به ناوگان خود اضافه کنیم تا ناوگان خود را با میانگین سنی 8 سال داشته باشیم که برای این مهم نیازمند اعتبارات ملی و استانی هستیم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.