نوازی: در استقلال دوز و کلک نیست

مربی تیم فوتبال استقلال می گوید همدلی در میان بازیکنان استقلال وجود دارد و تلاش کادر فنی بازگشت استقلال به جایگاه اصلی این تیم است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنکاران جوان محمد نوازی در ارزیابی نیم فصل اول تیم فوتبال استقلال گفت: ما با توجه به مشکلاتی که داشتیم، تمرینات را دیر شروع کردیم و تنها 4 یا 5 هفته برای آماده سازی فرصت داشتیم. در هر صورت در پنج هفته ابتدایی لیگ شروع فوق العاده ای داشتیم و بازی های روانی را از استقلال دیدیم.

وی ادامه داد: اما معتقد هستم بعد از اولین تعطیلی لیگ برتر، مقداری از روند خوبمان دور شدیم ولی شکر خدا باز هم توانستیم کیفیتی داشته باشیم که نیم فصل را با صدر نشینی تمام کنیم. ما می خواستیم استقلال را به جایگاه اصلی آن که صدر جدول است برگردانیم که تا به امروز در این موضوع موفق بودیم.

 مربی آنالیزور تیم فوتبال استقلال درباره نیم فصل دوم لیگ برتر، تصریح کرد: پیش بینی نیم فصل دوم کار سختی است زیرا همه تیم ها با انگیزه های دو چندانی در مسابقات حاضر می شوند و شرایط بسیار تغییر می کند. اگر بتوانیم بازیکنان مد نظر کادر فنی را به تیم اضافه کنیم مطمئنا شرایط بهتری خواهیم داشت. ما اکنون در فینال حذفی هستیم و انتظار داریم که در نیم فصل دوم با حمایت هواداران نتایجمان را از آنچه تا امروز کسب کردیم، ارتقا دهیم. هواداران استقلال در فصول گذشته که تیم جایگاه خوبی نداشت از استقلال حمایت کردند و حالا نیز باید بیش از گذشته در کنار تیم محبوبشان باشند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اعلام اینکه همدلی رمز موفقیت استقلال در فصل جاری است، بیان کرد: ابتدا باید از همکارانم در کادر فنی از جمله مظلومی، صالح، دین محمدی، قربانعلی پور، تراب پور، مجیدی و ارژنگی تشکر کنم که در کار فنی یکدل هستند و با صمیمیت مثال زدنی برای موفقیت استقلال تلاش می کنند.

او افزود: معتقدم در میان بازیکنان ما دوز و کلک نیست و یک جمع خانوادگی در تیم ایجاد شده است. برد و باخت تیم بر روی همه اعضا تاثیر گذار است و همگی با اعتماد متقابلی که میان نفرات ایجاد شده است به دنبال کسب موفقیت تیمی هستند.

نوازی درباره حضور پرتعداد جوانان در ترکیب استقلال اظهار کرد: آقای مظلومی از ابتدا به جوانان اعتقاد داشت و این بچه ها نیز باید تلاش کنند مانند نیم فصل اول، در نیم فصل دوم نیز جواب این اعتماد را بدهند تا 

بتوانیم با کمک آنها به نتایج مطلوب برسیم. وی در پایان گفت: تمرینات استقلال از روز جمعه از سر گرفته خواهد شد و بعد از شروع تمرینات و بررسی وضعیت آب و هوایی تهران درباره برگزاری اردو تصمیم گیری می کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار