یاسوج ؛

مراسم بزرگداشت آیت‌الله النمر برگزار می‌شود

به همت نماینده ولی‌فقیه مراسم تکریم و بزرگداشت عالم ربانی، شهید آیت‌الله النمر در یاسوج برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ نشست برنامه‌ریزی برگزاری مراسم بزرگداشت شهید «آیت‌الله النمر» با حضور استاندار، فرماندار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

کاظم نظری در این نشست ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله النمر، اظهار کرد: این عالم ربانی اسوه کامل صبر، ایثار، شجاعت و مردانگی در جهان تشیع است.

فرماندار شهرستان بویراحمد حکومت آل‌سعود را مجری دستورات کشورهای غربی عنوان کرد و گفت: آل‌سعود با عملی کردن اهداف دشمنان، تخم نفاق و پراکندگی را در دنیای اسلام می‌پراکند.

وی با بیان اینکه هدف وهابیت ضربه زدن به اسلام است، تصریح کرد: مردم باید در چنین شرایطی تابع رهبر بوده و با الگوگیری از مقام معظم رهبری عاقلانه با این اقدام برخورد کنند و با ضربه زدن احساسی باعث ایجاد مشکلات جدید برای اسلام و مسلمانان نشوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویراحمد نیز گفت: دنیای استکبار با تمام امکانات و شیوه‌های نوین تاکنون اقدامات زیادی علیه اسلام و مکتب تشیع انجام داده است.

حجت‌الاسلام سید حسین سادات خاطرنشان کرد: آل‌سعود آیت‌الله النمر را تنها به دلیل حمایت از مکتب تشیع و بیان اعتقادات خود به شهادت رساند و باید این عمل ننگین توسط همه مجامع بشری محکوم شود.

وی برگزاری چنین مراسمی را نشانه فهم سیاسی و بصیرت بالای ملت ایران و همه دنیای اسلام بیان کرد و یادآور شد: امیدواریم با برگزاری چنین مجلسی بتوانیم گوشه‌ای از حق این عالم بزرگ را ادا کرده و مردم را جهت حضور در این در این برنامه تشویق و ترغیب کنیم.

در ادامه این نشست همه دستگاه‌ها برای هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم آمادگی خود را اعلام کردند و هر کدام اجرای بخشی از برنامه‌ها را به عهده گرفتند.

این مراسم به همت نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد روز پنجشنبه، 17 دی ماه، ساعت 10 صبح در حسینیه ثارالله یاسوج با حضور همه اقشار مردم برگزار می‌شود و سخنران آن «آیت‌الله ملک حسینی» خواهد بود.


انتهای پیام /پ


برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.