رانندگان تاکسی های خطی -گردشی همدان موظف به ساعت زنی شدند

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری همدان از ساعت زنی تمام رانندگان تاکسی های خطی - گردشی همدان خبر داد.

به  گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، همدان؛مهرداد خورشیدوند با بیان اینکه ۳۲۰۰ دستگاه تاکسی در شهر همدان در ۸۰ محور فعالیت می کنند، بیان کرد: تمام رانندگان این ۸۰ محور توسط مسئولان خطوط و یا معاونان آن ها ساعت زنی می شوند.

وی بابیان اینکه تمامی رانندگان باید از ساعت ۶:۴۵ صبح تا ۷:۱۵ در مسیرهای خود حضورداشته باشند، گفت: ۸۰۰راننده تاکسی گردشی که در ابتدای خیابان های اصلی شهر همدان فعالیت می کنند نیز باید سه روز در هفته ثبت ساعت داشته باشند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری همدان عنوان کرد: ۲۰۰ دستگاه تاکسی که فقط به صورت گردشی فعالیت می کنند نیز باید همه روزه در میدان اصلی شهر حدفاصل بین خیابان تختی و بوعلی توسط واحد بازرسی ساعت زنی شوند.

خورشیدوند بابیان اینکه موضوع کشیک و ساعت زنی از طریق سامانه پیام کوتاه به تمام رانندگان ابلاغ شده است، ادامه داد: رانندگان در صورت رعایت نکردن ساعت زنی و کشیک توسط واحد بازرسی سازمان تاکسی رانی به کمیته انضباطی معرفی و با آن ها برخورد خواهد شد.

وی بابیان اینکه در سال جاری سه محور آرامگاه بوعلی، میدان امام و میدان سپاه توسط مسئولان ساعت زنی می شوند، اظهار داشت: امیدواریم با برنامه ریزی منظم و مناسبی که توسط واحد بازرسی سازمان صورت گرفته خدمات خوبی در فصل زمستان به شهروندان ارائه شود.

 انتهای پیام/پ

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

برچسب ها: تاکسی ، ساعت ، خطی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.