شیراز؛

خط پايان برای سارق خودرو

فرمانده انتظامي شهرستان "شيراز" از دستگيري 4 سارق در سه عمليات جداگانه در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از شیراز؛ سرهنگ "يوسف ملك زاده" گفت: ماموران از طريق مركز فوريت هاي پليسي 110 از يك فقره سرقت به عنف توسط دونفر سرنشين يك دستگاه خودرو "پژو پارس" مطلع و براي دستگيري سارقان وارد عمل شدند.

وي ادامه داد: اين سارقان به نام هاي "ط – ک" و "ع – ج" توسط ماموران کلانتری 20 "گلسرخ" مشاهده و در اقدامي سريع دستگير و پس از اقرار به جرم خود به مراجع قضایی معرفي شدند.

در عمليات ديگري ماموران کلانتری 19 "بوستان" سارقي را به نام "م – ق" كه با يك دستگاه موتورسيكلت اقدام به سرقت در سطح شهر شيراز مي كرد را شناسايي، دستگير و از وي 11 فقره سرقت كشف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان "شيراز"  با اشاره به دستگيري يك سارق درون خودرو با 15 فقره سرقت در شهرستان شيراز، گفت: در پی سرقت های متعدد درون خودرو در شمال شهر "شيراز" شناسايي و دستگيري سارق در دستور كار ماموران قرار گرفت.

با انجام اقدامات اطلاعاتي سارق به نام "ه – م" شناسايي، دستگير و از اين سارق سابقه دار 15 فقره سرقت با همدستي سه نفر ديگر با استفاده از يك دستگاه خودرو "پراید"، كشف شد كه تلاش براي دستگيري همدستان وي ادامه دارد.

انتهای پیام/پ

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

برچسب ها: پایان ، سارق ، شهرستان ، خط ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.