کرمانشاه؛

بررسی راهکارهای جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان

به منظور بررسی راهکارهای انسداد مبادی بی سوادی و جلو گیری از ترک تحصیل دانش آموزان جلسه همفکری و هم اندیشی سران عشایر منطقه غرب استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ به منظور بررسی راهکارهای انسداد مبادی بی سوادی و جلو گیری از ترک تحصیل دانش آموزان، به خصوصا دختران عشایر و فراهم نمودن ادامه تحصیل آنان جلسه همفکری و هم اندیشی سران عشایر منطقه غرب استان کرمانشاه برگزار شد.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش "شهناز قره تپه" به ضرورت و نقش تحصیل و کسب علم و دانش در کلیه ابعاد مختلف و کاربرد آن در بهبود کیفیت زندگی انسان، اشاره و به تبیین و تشریح وظایف هریک از عوامل دخیل و اثر گذار در امر تحصیل دانش آموزان عشایری پرداخت و همفکری و همکاری اولیای دانش آموزان در این زمینه را خواستار شد. 

در ادامه کارشناس مسوول آموزش و پرورش عشایر اداره کل درخصوص مسایل آموزشی دانش آموزان عشایری سیار و ثابت مناطق تابعه و شرایط استمرار تحصیل آنان بطور جامع به تشریح مسایل مربوطه پرداخت.

در این جلسه معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، نماینده مدیریت امور عشایر استان و مسئولین و کارشناسان منطقه در شهرستان قصرشیرین حضور داشتند.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.