بازگشت به موقع شمسایی به صدر؛

برد سخت اما بی فایده گیتی پسند مقابل دبیری/ آخر شاهنامه فردوسی به سقوط ختم شد

حساس ترین هفته لیگ برتر فوتسال،با برگزاری پنج بازی در شهرهای مختلف پیگیری شد و تاسیسات دریایی تهران بار دیگر به صدر جدول بازگشت.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،لیگ برتر فوتسال ایران به هفته های پایانی رسیده و اوج حساسیت و هیجان خود را طی می کند،

ياسين پيشروي قم ۳ - مس سونگون ورزقان ۳

گلزنان: سعید قاسمی و محمد وزیرزاده و میثم اینانلو ( یاسین پیشرو)، حسین طیبی و مرتضی عزتی و مهرداد جابری ( مس )

در حساس ترین دیدار هفته بیست و پنجم و در قم تیم صدرنشین مس سونگون به مصاف یاسین پیشرو ی اماده رفت. این دیدار متعادل با فشار بسیار زیاد به بازیکنان در حال با تساوی در حال پیگیری بود که حسین طیبی در ثانیه های پایانی نیمه اول تیم مس را به گل رساند تا تبریزی ها برنده به رختکن بروند. در همان ثانیه های ابتدایی نیمه دوم هم عزتی اختلاف را به دو رساند تا تبریزیها در باد قهرمانی بخوابند. اما در چند دقیقه شاگردان غیاثی ورق را به سود تاسیسات برگرداندند و با نتیجه ۳-۲ پیش افتادند . تلاش مسی ها در ادامه هم یک گل در پی داشت تا با کسب این تک امتیاز خارج از خانه، هم امتیاز با گیتی پسند و تاسیسات در مکان دوم رده بندی قرار گیرند.

تاسيسات دريايي ايران ۷ – شهروند ساري ۲

گلزنان: علی اصغر حسن زاده ۵ و حمید احمدی و قدرت بهادری ( تاسیسات)، امیرحسین رسولی و احمد دستیاران (شهروند)

مدافع عنوان قهرمانی در این فصل برای چندمین بار از صدر جدول جدا شده بود و این بار در بدترین و حساس ترین شرایط از قهرمانی دور شده بود. شاگردان وحید شمسایی که با تساوی مقابل اذرخش به رده دوم نزول یافته بودند در این هفته مقابل شهروند ساری راهی جز برتری مقابل حریف خود نداشتند و از همان دقایق ابتدایی توفانی وارد زمین شدند و با سه گل از حریف پیش افتادند. در ادامه شهروندی ها که شرایط خطرناکی در انتهای جدول داشتند کمی با نظم تر شدند و یک بار هم گلزنی کردند تا با روحیه بهتری به رختکن بروند. اما در اغاز نیمه دوم بار دیگر تاسیساتی ها با درخشش حسن زاده طوفان به پا کردند و با ۵ گلی که این بازیکن زد، در نهایت با نتیجه ۷-۲ به برتری رسیدند تا با توجه به تساوی مس، بار دیگر در فاصله یک هفته تا پایان به صدر جدول بازگردند.

دبيري تبريز یک – گيتي پسند اصفهان ۲

گلزنان: جواد اصغری مقدم ( دبیری) ، مجتبی مریدی زاده و مهدی جاوید ( گیتی پسند)

در دیگر دیدار حساس این هفته تیم گیتی پسند اصفهان در مصافی دشوار مقابل دبیری تبریز به برتری رسید. در این دیدار تیم دبیری که هنوز روی کاغذ برای قهرمانی شانس داشت زودتر به گل رسید و با تک گل سرمربی گلزنش با برتری به رختکن رفت. اما در نیمه دوم گیتی پسندی ها که بیشتر به این سه امتیاز نیاز داشتند با تلاش مضاعف و توصیه های مربی وارد زمین شدند و توانستند در ده دقیقه پایانی اب رفته را به جو بازگردانند و با دو گل، سه امتیاز حساس بازی را برای خود ذخیره کنند. گیتی پسند، مس و تاسیسات حالا هر سه هم امتیاز در صدر قرار دارند اما تفاضل به مراتب بهتر تیم تهرانی اختیار عمل را به این تیم می دهد تا با برتری با حداقل گل در این فصل به عنوان قهرمانی بررسند.

ميثاق تهران ۵ – فردوسي مشهد ۴

گلزنان: عارف بلوکی ۳ و الیاس براتی ۲ ( میثاق )، موریلو ۲ و کمال هاشمی و ابراهیم حاجتی ( فردوسی )

تیم قعر نشین فردوسی مشهد که برای امیدواری به بقا در لیگ برتر به هر سه امتیاز دیدار خارج از خانه مقابل میثاق نیاز داشت در برابر این تیم با ترکیبی هجومی به میدان رفت اما شاگردان خوراکچی که با خیال راحت تری به میدان امده بودند توانستند با تسلط بر بازی بارها از حیرف خود پیش بیفتند و مشهدی ها مدام در تلاش برای به تساوی کشاندن بازی بودند. در این دیدار درخشش میثاهی ها تیم مشهدی را به زانو دراورد و تلاش تیم فردوسی تا دقیقه پایانی به نتیجه ای بهتر از شکست ۵-۴ ختم نشد تا با وجود شکست شهروند، تیم فردوسی مشهد پس از دو سال به لیگ دسته اول سقوط کند.

شرکت ملي حفاري ايران ۵ – مقاومت البرز صفر

گلزنان: محمد صفری و احمد ملاعلی و شهاب طالبی و علیرضا رفیعی و فرید نمازی ( حفاری)

در کم اهمیت ترین دیدار هفته بیست و پنجم حفاری میزبان مقاومت البرز را با شکست بدرقه کرد. در این دیدار دو تیم بی استرس فقط برای ارتقا در جدول رده بندی جنگیدند و در پایان تیم حفاری موفق شد با برتری در تمامی دقایق بازی سه امتیاز را از ان خود کند. تیم میزبان در همان دقایق ابتدایی پیش افتاد و در تمام بازی برتری اش را نشان داد تا در نهایت با نتیجه ۵ بر صفر به برتری برسد.

فرش آرا مشهد ۳ – آذرخش بندرعباس صفر (عدم حضور آذرخش)
تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر به دلیل مشکلات مالی از حضور در مسابقه انصراف داد تا به احتمال نزدیک به صد درصد دیدار این دو تیم سه بر صفر به سود شاگردان مرتضایی شود. هرچند افتخاری در مصاحبه ای از مشخص نبودن برنده این دیدار سخن گفته اما در مدت حضور افتخاری بارها از وی چنین نظرات جالبی را شاهد بوده ایم و این بار هم مانند موارد پیشین جدی نمیگیریم. شاید به نظر اقای رییس تیمی که در بازی حاضر نمی شود باید برنده اعلام شود. همچنین مشخص است که تیم فرش آرا راضی به برگزاری دیدار مجدد نخواهد شد. می توان به طور قطع فرش آرا را برنده این بازی دانست.
منصوری قرچک این هفته استراحت دارد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ ، برتر ، فوتسال ، حساس ، هفته ، شمسایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار