چهار تایی شدن منصوریان مقابل مسئولان باشگاه نفت

در جریان مذاکره رو در رو پرسپولیس با علی رضا بیرانوند باز هم بین کادرفنی و مسئولان این تیم اختلاف نظر پیش آمد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تعامل بین کادرفنی و مسئولان باشگاه نفت این روزها به حلقه ای گمشده تبدیل گردیده و روزی نیست که بین آن ها درباره مسئله ای اختلاف نظر به وجود نیاید.

این مسئله به خصوص در طول 2 هفته اخیر اوج گرفته و حداقل در چهار مورد تصمیم مدیریت و کادرفنی نفت با هم متفاوت بوده است.

 پس از پیروزی نفت مقابل استقلال اهواز در بازی پایانی نیم فصل نخست لیگ مشکلات مالی زردپوشان پایتخت به اوج خود رسید .همین عامل سبب شد تا بازیکنان این با تحریم تمرینات خواستار مساعدت مسئولان باشگاه شوند .این آغاز حاشیه ها در نفت بود .البته با واریز مبلغی به حساب بازیکنان و کادرفنی تا سقف 30% مشکل مالی به طور موقت حل شد.

دومین اختلاف نظر نفتی ها در ماجرای امروز و فردا شدن های دیدار مقابل تراکتورسازی شکل گرفت.این دیدار که قرار بود یک شنبه شش دی برگزار شود به دلیل آلودگی هوا با تصمیم سازمان لیگ 2 روز به تاخیر افتاد اما در غروب روز شش دی و در حالی که بازیکنان نفت از تمرین پرفشار هشتاد دقیقه ای به خانه های خود بازگشته و آمادگی حضور در اردوی پیش بازی را نداشتند ناگهان سازمان لیگ با جلو کشیدن یک روزه جدال نفت_تراکتورسازی به زردپوشان شوک وارد کرد.

علی رضا منصوریان به همراه مدیرفنی ،کادر فنی و سرپرست نفت از عزم جدی خود برای به میدان نرفتن تیم خبر دادند اما منصور قنبرزاده مدیرعامل به همراهی تنی چند از مسئولان باشگاه با اعلام این که باید از تصمیم سازمان لیگ تمکین کرد به میدان نرفتن نفتی ها را موضع باشگاه نفت ندانستند.

منصوریان علی رغم میل باطنی دلیل حضور نفت مقابل تراکتور را تنها خواست مدیرعامل باشگاه اعلام کرد .

پست جنجالی پیام صادقیان در اینستاگرام مبنی بر جدایی از نفت به سبب مشکلات مالی سریال اختلاف نظر بین منصوریان و مدیریت باشگاه را به قسمت سوم رساند .

هرچند منصوریان در مصاحبه های بارها خود اعلام کرد صادقیان احساساتی شده و می توان با کنترل احساسات وی پیام را از جدایی منصرف کرد اما مسئولان باشگاه از همان روز اول گفتند به دلیل این که صادقیان خودش خواستار جدایی از نفت است باید به طور مسالمت آمیز و با بررسی پیشنهاد سایر تیم ها از نفت جدا شود .هر چند قصه جدایی پیام از نفت همچنان سر دراز دارد و تاکنون تکلیف این بازیکن جنجالی مشخص نشده است.

اما آخرین و در عین حال جذاب ترین تفاوت دیدگاه منصوریان با مسئولان نفت به داستان پیوستن علی رصا بیرانوند به پرسپولیس باز می گردد و در حالی که مربی این روزها مستاصل نفت پس از پیروزی مقابل صبا قم جلسه خوبی با مدیران باشگاه برای تقویت تیم در نیم فصل دوم لیگ پانزدهم داشت اما خیلی زود با موضوع انتقال دروازه بان ملی پوش خود به سرخ پوشان پایتخت مواجه شد.

داش علی استقلالی ها به شدت با جدایی بیرانوند و وحید امیری از نفت و پیوستن احتمالی آن ها به پرسپولیس مخالف بود .وی بارها به مدیران باشگاه اعلام کرد اجازه جدایی این 2 بازیکن تاثیرگذار خود را نمی دهد و درحالی که با بازگشت بیرانوند از کیش به انتطار  جلسه با این دروازه بان نشسته بود ناگهان خبر حضور وی را در اناق سرپرست باشگاه پرسپولیس شنید.

در حالی که منصوریان در مصاحبه ای گفته نمی دانم بیرانوند با کدام هماهنگی و با اجازه چه کسی با پرسپولیسی ها مذاکره کرده اما دروازه بان خرم آبادی حالا دیگر سابق نفت ادعا کرده برای این مذاکره از باشگاه رضایت نامه دریافت کرده است.

هر چند منصور قنبرزاده نیز در ادعایی عجیب از حضور بیرانوند در باشگاه پرسپولیس اظهار بی اطلاعی کرد اما موضوع مسلم این است که باشگاه پرسپولیس به عنوان یک باشگاه حرفه ای بدون رضایت طرف مقابل اجازه گفت و گو با بیرانوند را به خود نداده است.

به هر حال اختلاف نظر کادر فنی و مسئولان باشگاه نفت این روزها به یک معضل اساسی تبدیل شده و در حالی که 2 طرف آن را انکار می کنند به وضوح در جریان است.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار