مردان به شدت از اینگونه آرایش کردن زنان متنفرند

خیلی ها هرچیزی را به صورت طبیعی‌اش دوست دارند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،برخی خانمها برای آن که نزد همسراشان زیباتر شوند، گاهی اشتباهاً آرایشهایی می‌کنند که برعکس، شوهرشان را از خود دور می‌سازند. اگر شما هم در آرایشتان این اشتباهات را انجام دهید، بسیاری از مردان اطرافتان از شما منزجر خواهند شد.


۱ - لب‌های چسبنده براق
در سال‌های اخیر رژ لب‌های چسبنده براق در بازار رواج پیدا کرده است و اغلب لزج هستند و همه چشم‌ها به آن‌ها خیره می‌شوند. اما باید بدانید که این خیرگی برای تحسین نیست. بسیاری از مرد‌ها از لب‌هایی که اینگونه چسبنده و براق هستند منزجرند. لبهایی که به طور معمول ساعت‌ها به طور چسبانی روی هم چسبیده‌اند!

۲ - موهای چوب شده
کمترمردی دوست دارد به سمت زنی برود و انگشتانش را در موهای کسی فرو بکند که مو‌هایش را از فرط آرایش با انواع اسپری و کرم مو‌ها به حالت چوب درآورده است. به دنبال آرایش مویی باشید که کاربردی‌تر باشد؛ موهایی که فرهای زیبا به موهای شما بدهد و یا یک دم اسبی بسیار شیک و زیبا!

۳ - رژ لب‌های برجسته
یکی زیادی روشن است و دیگری زیادی تیره؛ اما زمانی که نوبت به سایه‌های رژ لب می‌رسد برخی مردان سختگیر می‌شوند. یک رنگ صورتی طبیعی می‌تواند ایده‌ای کاملا مناسب برای لب‌های یک خانم متشخص باشد.
 
۴ - موهای اضافه شده (اکستنشن‌ها)
خیلی ها هرچیزی را به صورت طبیعی‌اش دوست دارند. می‌توانید انواع جواهرات و لوازم آرایش را در کیفتان داشته باشید، انواع اکستنشن‌ها، زنجیر‌ها اما سعی کنید خودتان را به شکل عروسک در نیاورید.
 
۵ - چشمان زیاده از حد دودی شده
این فقط شمایید و یک آینه و یک سایه چشم. اما اگر زیاد از این سایه چشمتان استفاده کنید خودتان را در آینه بسیار زشت و غیرطبیعی می‌بینید. اگر سایه چشمانتان بیش از حد تیره و دودی باشد جلوه ناخوشایندی به چهره شما خواهد داد. یک آرایش ملایم و دودی جذاب می‌تواند هر مردی را به سمت شما جذب کند.
 
۶ - نارنجی بد رنگ
رنگ برنزه بسیار زیبا و جذاب است اما نه آن گونه که کسی را تبدیل به پرتقال کند! به دنبال رژ گونه‌ای باشید که به طور طبیعی یک درجه تیره‌تر از پوست صورتتان باشد. اگر نگرانید که اشتباه کنید، رژ گونه خود را با یک مرطوب کننده یا لوسیون مخلوط کنید و سپس آن را به صورتتان بمالید.
 
منبع:جام نیوز
انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
برچسب ها: ارایش ، زنان ، صورت ، طبیعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۱۸ دی ۱۳۹۴
این تبلیغ آرایش خوب یک زن برای همه ی مردهاست؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۱۶ دی ۱۳۹۴
قبح آرایش رو نریزید!!!!!!
آرایش فقط برای همسر جایز است
ما مسلمانیم
آخرین اخبار