یادداشت کارگردان فیلم «پارادايس» در پی حذف شدن فیلمش

کارگردان سینما حذف شدن فیلمش «پارادايس» را حق طبیعی هیات انتخاب دانسته است.

یادداشت کارگردان فیلم «پارادايس» در پی حذف شدن فیلمشبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  علی عطشانی کارگردان سینما در پی انتخاب نشدن فیلمش در جشنواره فیلم فجر یادداشتی را نوشت که متن کامل این یادداشت را در ادامه می‌خوانید:

یا ارحم الراحمین 
 
چند روزی از اعلام لیست فیلمهای بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر می گذرد و فیلم اخیر من با عنوان     " پارادایس " در این لیست نیست . در این چند روز دوستان عزیز خبرنگار و مطبوعاتی تماسهای مكرری در ارتباط با دلیل انتخاب نشدن فیلم و موضع من داشتند ، كه ضمن عذرخواهی از همه آنها به دلیل عدم پاسخگویی این چند خط را عرض مینمایم .

از ابتدا ، حضور در جشنواره و تحویل دادن فیلم به دبیرخانه برای شركت در بزرگترین رویداد سینمایی كشور و گرم كردن تنور مسابقه بود ، با نگاه به اعضاء هیئت انتخاب و سابقه آنها كه از همكاران و بعضا پیشكسوتان هنر می باشند ، نه تنها اعتراضی به این عدم حضور ندارم بلكه این حق طبیعی را برای هیئت انتخاب و مسئولین برگزاری تمام و كمال قائل هستم كه به دلایلی كه شاید در برخی موارد به سیاستگذاریها و رویكرد جشنواره نیز مربوط شود ، از بین آثار رسیده تعداد محدودی را انتخاب كنند .

برای همه همكاران و دوستان فیلمسازم كه در بخشهای مختلف جشنواره حضور دارند و برای محمد حیدری دبیر جوان جشنواره آرزوی موفقیت  دارم و امیدوارم جشنواره ای خوب و به یادماندنی را شاهد باشیم .

به عنوان جزء كوچكی از خانواده  سینما ازهیچگونه   تلاشی برای برگزاری هر چه با شكوهتر این جشن بزرگ ملی فرو گذار نخواهم بود .
 
علی عطشانی


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار